یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و هنوز مهرجویی !

 

بعد از چند روزی که از جریان قتل داریوش مهرجویی و همسرش می گذرد و بحث های حواشی آن تازه دارد داغ می شود و سلبریتی ها در حال پریدن به هم هستند ، کار کارآگاهان زبده به نتیجه نهایی نرسیده است و شاید هم کش می دهند تا مبلغ را بالا ببرند !؟ ( مثلا ارزش کارشان را به رخ بکشند !؟ )

  

 

مراحل تکمیلی گزاراشات فراجا ، تکمیل و صحه گذاری به همان گمانه هایی هست که در ابتدا مطرح شده بودند !؟ اینکه اتباع بیگانه در آن نقش داشته اند و پلیس با انکار اولیه سعی می کرد تا موضوع اتباع را بنوعی ویرایش تصویری بکند !؟ یا رد پای فامیل در موضوع بوده و ...


اتباع بیگانه ؛ خاصه از نوع غیرمجازش در همه جای دنیا وجود دارد !! در اروپا بیشتر از همه و در آمریکا آنقدر که رئیس جمهوری مانند ترامپ بزرگترین دغدغه اش ممانعت از ورود آنها بود و برایشان دیوار می کشید !؟ حالا چرا اینجا در مورد افاغنه که ایران کشور باستانی و کشور دوم آنهاست ، حساسیت بالا گرفته است !؟ سی سال است که افاغنه در ایران هستند و حالا صاحب زن و زندگی و فرزند و نوه شده اند ... در شهرهای شرقی تر بیشتر دیده می شوند و در برخی جاها حضور ندارند ؛ مثلا در آذربایجان حضوری ندارند ؛ شاید بدلیل سردی آب و هوا و خشونت قومی و دلایل دیگر که یکی هم این است که آذربایجان باندازه کافی کارگر ارزان قیمت از کردستان دارد و روی افغان ها حساب باز نمی کند !؟ ولی در شهرک های صنعتی اطراف تهران و اصفهان که می روی انگار به افغانستان سفر کرده ای و این را هم بنویسم که من در اصفهان حداقل با چند نفری از آنها صحبت کردم و خیلی هم معقول و محترم تر بودند ؛ البته از صاحب کارهایشان !! اصلا این افغان ها نباشند ، کار و زندگی تازه به دوران رسیده ها تعطیل می شود !؟


در مورد اختلافات فامیلی هم ، رد پای باجناق ها به وسط کشیده شده بود و این کار را سخت کرده بود !! این روزها بحث باجناق ها خیلی حساس تر از گذشته شده است !؟

 

از همه مهم تر اینکه قاتلین را دستگیر کرده اند و هنوز دارند بررسی می کنند تا ببینند نقش باجناق ها در پرداخت پول برای قاتلین وجود داشته است یا نه !؟ وگرنه پرونده با همان قرار سی میلیون تومان طلب و انگیزه قتل برای بدست آوردن آن مبلغ و شاید کمی بیشتر ، بسته خواهد شد ... سی میلیون تومان بدهی اسطوره سینمای ایران و عدم پرداخت و یا بقولی عدم استطاعت پرداخت ( که بسیار بعید است ، کسی در ویلای شخصی زندگی بکند و احتمالا هزینه نگهداری سگ اش در ماه به همان مبلغ برسد و دخترها در آمریکا زندگی بکنند و ...!؟ ) ولی یک چیزی قابل تامل خواهد بود ؛ استاد-مردی را به خاطر سی میلیون کشتند ، در حالیکه فقط پول عینک شاگردانش که در مراسم خاکسپاری اش آمده بودند ، و صف اول نشسته بودند !؟ ، بالای سه میلیارد تومان می شد !!؟؟ 


من خودم از دسته بندی اخبار و حواشی جریان این قتل و کاسه لیسی سلبریتی های تاریخ مصرف گذشته و ... خنده ام می گیرد ، حالا بهروز افخمی گوشت تلخ هم خنده اش گرفته است !؟

 

ته که نوشم نه‌ای ، نیشم چرایی

ته که یارم نه‌ای ، پیشم چرایی ؟!

ته که مرهم نه‌ای بر داغ ریشم

نمک پاش دل ریشم چرایی ؟!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد