یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

احمق ناگزیر !؟

 

این روزها انواعی از اخبار به غزه ختم می شوند ... کشتن غیریهود در آموزه های یهودی ، عمل غریبی نیست !! و قبل از هفته اخیر ، هر روز صورت می گرفت ...

   

ولی اینکه این کشتارها در هفته گذشته ، خیلی از مثلا قانون ها و دستخط های اروپایی ها و آمریکایی ها را زیر سوال برده است !؟ و با وجود انبوهی از بازی با کلمات غلط و منطق بافی های ناشیانه ، مجبور شده اند به اکراه و یا پوشیده (!؟) کشتار کودکان و غیرنظامی ها را محکوم کنند ... محکومیتی که هیچگاه موثر نبوده است !؟ چون با بی میلی و ملاحظه منافع خودشان بوده است !!

 

آشنایی با ساخت و ساز فکری و ایدوئولوژی یهودیان در طول هزار سال گذشته ، و تغییرات کلی و جزیی که داشته ، به راحتی در دسترس هستند و در هر قرن از این هزار سال باندازه کافی نکوهش و نقد شده است !؟ ولی آنچه یهودی ها بر طبل آن می کوبند ، حماقت متعصبانه است و البته از نوع کور آن ... البته راه اندازی انواعی از رسانه ها برای دروغ پردازی و یا پوشاندن اخبار درست !؟ به آنها قدرت داده تا بر گوشهای مغرض و گمراه چیره شوند و حداقل مشغول نگه دارد !!؟

 

اینکه یک تفکر احمقانه ، حتی با جیب پر پول (!؟) و دست مسلح (!؟) در زمان ناگزیری ، دست به چه کاری می زند ، نیاز به نقد ندارد !؟ ولی اینکه یک عده مادون و همتراز حیوان ( بر اساس تعاریفی که در تلمود وجود دارد و غیر یهودی را برابر حیوان می شمارد ؟! ) این چنین به دفاع از اقدامات وحشیانه و غیراخلاقی این چند روز اخیر ، می پردازند و از طرف اسرائیلی ها یقه چاک می کنند .. جای تامل دارد و موضع و ارزش آنها را آشکار می کند !؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد