یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سفر مشهد ...

 

مشهد آمدن ما همیشه تابعی از یک امر اتفاقی است ، چیزی که برخی آن را نوعی خوانش می خوانند ؟! ولی ما آنگونه فکر نمی کنیم و نیستیم ، ما همیشه در برخی امیال زندگی می کنیم و گاه اتفاقی میل را به حادثه تبدیل می کند ...

 

 

و هر بار داستانش فرق می کند ، مثلا ما در ذهنمان نقشه ای می چینیم که چگونه و کی بیاییم و بعد یک برنامه چیده شده در زمانی که تعیین شده است ما را به مشهد می کشاند ...

 

بالدیز خانیم که شاغل می باشند از اداره متبوعشان ( مطبوعشان !) ، بخاطر رشادت های بی نظیری که داشته اند , یک سفر به مشهد جائزه گرفته بودند و برای همین تماس داشتند با بانو که من برای فلان تاریخ ها رزرو هتل دارم ، شما همراهی می کنید تا مادربانو را ببرید مشهد ؛ خودش نمی خواست بیاید (!؟) ما هم در کنار سایر دلخوشی ها ، همراهی مادربانو را در اولویت گذاشتیم و اوکی دادیم ... و کمی بعدتر از اداره مطبوع ( متبوع ) خبر داده بودند که خودشان حتما باید باشند و برای همین بالدیزخانیم (خواهربانو!) هم به جمع ما اضافه شد ...

 

در اصل زائر اصلی نوراخانیم بودند و ما همراه ایشان بودیم ... در نهایت آرامش فکری و بی دغدغه گی زمانی اوکی را دادیم و بعد از آن ترافیک کاری و مشغله و ... شروع شد و ؟!؟!


خلاصه اینکه یکشنبه صبح راه افتادیم ، البته یک نیمچه هوس سفر هوایی هم به سرم زد که خیلی زود رفع شد ... قرار بود مسیرمان تبریز _تهران _ سمنان _مشهد باشد !! ولی یک شب مانی اضطراری در شمال و یک کاری که در رشت پیش آمد ما را از راه به بیراهه جنگل کشید !!؟ مسیرمان شد تبریز ، زنجان ، قزوین ، جاده لوشان به رشت !؟


شب را در رامسر ماندیم و یک دور رامسرگردی کردیم و خوابیدیم تا صبح زود ادامه سفر را برویم ... در ادامه سفر راه پرپیچ و خم و شلوغی داشتیم ... چالوس امروزها ، چند برابر چالوس آن روزهای خاطرات من است ... و همچنین ساری که هم خاطراتش دورتر بود و هم شهر بسیار بزرگتر ... از چند استان گذشتیم و بعد از ۱۵ ساعت رانندگی به مشهد رسیدیم  ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان فرشته ها سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 15:22 http://mamanmalmal.blogfa.com

خدا قوت
زیارت دعوت هست البته خوب این نظر من هست
باید یه پست بزارم روز تولد اقای مهربانیها وان سفر یهویی که جورشد

و البته که ما آمدنمان را مدیونیم ... ولی جسارت ادعای مدعو شدن نداریم ...
من خودم برای هر نوبتی که آمده ام ، داستانی دارم
بنویسید ، بیاییم بخوانیم

سلام سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 17:07

سلام العلیکم
چرا این مسیر را انتخاب نکردید
مازندران ، گرگان ، بجنورد ، مشهد
به هر حال اداره ( متبوع ) اینگونه هست
خیرش رسید
من قبل کرونا مشهد بودم
آنزمان در سایت های فروش بلیط بلیط ارزان می شد جور کرد
فکر کنم رفتم ۱۱۰ هزار تومن و برگشتم ۱۴۹ هزار تومن شد
آنهم با ایر لاین جدید وارش از تهران به مشهد

سلام
چرا !؟ از مسیر مازندران ، گرگان ، خراسان شمالی رفتیم ... بحنورد و قوچان تا مشهد
اداره اگر باب میل باشد مطبوع است اگر از سر بی میلی باشد متبوع است !!
بایط ۱/۳۵۰ بود و فکر کنم مشمول افزایش شد

فریبا چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 06:50

البته که بی دعوت نمی شه زیارت رفت حتی اگر نزدیک باشد حتی اگر خیلی دلت بخواهد. حتما مورد توجه واقع شدید.
مسیر رو در15ساعت خوب رفتید.
اگر هنوز مشهد هستید یه سلام به امام رئوف از طرف من هم داشته باشید لطفاً.من خیلی حسرت به دلم.
و برای همه آرزومندان.

سلام
حتما ... انشالله قسمت مجدد و مکرر همه محبان امام رئوف باشد

نگین شیراز چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 13:51 http://www.parisima.blogfa.com

آقا شما دعوت شدید دیگه، چرا اینقدر مقاومت میکنید؟!!

سفر بی خطر. زیارت قبول. انشاالله که با خاطرات خوش و حال خوب برگردین ولایت ...

سلام هم نکردیم!
سلام ...

سلام
واقعا هم در این چند روز مثل دعوتی ها خوش گذشته ، هوس باران کردیم و توی محوطه حرم بودیم که باران آمد و زیباییها چند برابر شد ...
بهرحال ما مقاومت می کنیم چون « ثم استقاموا ...» بر پیشانی مان نوشته است !؟
مجددا سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد