یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

خواب های جنگی ...

 

دو شب گذشته را در حال جنگ گذرانده بودم، یک قاراشمیش بازاری بود که از هر رقمی توی آن بود و جالب اینکه اصلا هم شباهتی به خشانت (خشونت) جنگهایی که دیده ایم نداشت ، بیشتر یک صفحه شطرنج در حد جهانی بود !!

 

 

خواب از جایی یادم می آید که کشور از هر جهت اشغال شده بود و تنها یک رادیوی مرکزی از تهران پیام می داد و هشدار می داد و آمریکا را با مهلت های ۴۸ساعته برای خروج تهدید می کرد !! مثلا کمپ بزرگ غرب کشور پر بود از سربازان ترکیه و کرد عراق و آمریکا (!؟) یا در جنوب جنگ نبود ولی قسمت بزرگی را عربستان در تحت نظرش داشت !!

 

در یک برخورد از نوع خیابانی و جنگ و گریز ، یک نفر به خانه ای پناه آورد که ما هم آنجا مهمان بودیم و یک قوطی سیگار به طرف من انداخت و گفت در داخلش یک کاغذ است !! و برای اینکه خانه امن بماند از طریق پشت بام رفت به پشت بام دیگری و بعد صدای تیراندازی بلند شد ، شاید هم آم مرد را زدند ؟!

 

توی قوطی چند تا تراشه خیلی ریز بود ، مثل خازن های داخل رادیوهای قدیمی ... که یک طرفشان جایی مثل جای شارژ موبایل داشت و شاید از آنجا شارژ می شدند ... کاغذ را درآورده و خواندم ، نحوه استفاده از بمب های برقی بود !؟ نمی دانستم منظور این تراشه ها بودند یا اینها به چیزی وصل می شدند ؟! یک طرح نامفهوم و شماتیکی هم بود با مقداری عدد و رقم که کمی ترسناک بودند !!

 

شب دوم انگار به ماهیت آنها پی برده بودم و در تلاش برای یافتن یک تفنگ مناسب برای شلیک آنها بودم ... هر از گاهی هم از خواب بیدار می شدم و حتی یک بار رفتم و در اینترنت برد نهایی چند سلاح را در اینترنت سرچ کردم و دوباره خوابیدم و در ادامه خوابم را هم می دیدم ، از آن دسته خواب ها بود که آدمی را ول نمی کنند و آدم صبح خسته تر بیدار می شود ؟!؟!

 

در خوابم توسط یک نفر راهنمایی شدم و آن تراشه را داخل یک مرمی گلوله جاسازی کردیم و بعد با یک عدد تفنگ برنو شلیک کردم ... یک سلاح فوق العاده مخرب بود ، بیخود نبود که نوشته بود حداقل فاصله شایک کننده تا هدف ، دو کیلومتر باشد ؟!

 

خواب فوق العاده عجیبی بود ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 ساعت 10:02 http://www.parisima.blogfa.com

درود بر شما ..

دیشب به لحاظ کیفیت خواب، یکی از مزخرفت ترین شبهای عمرم بود! و امروز صبح داشتم به همسرم میگفتم کاش لااقل خوابهای پریشون و عجیب غریب باعث سوزوندن کالری میشدن که حداقل به کاهش وزن کمک کنه!!!

و یه سوال، شما اخبار رو مدام پیگیری میکنید؟ به نظرم موثر باشه در دیدن این نوع خوابها ..

سلام
خواب پریشان عالمی دارد ، اگر کالری بسوزاند من موقع بیدار شدن تمام می شوم !! خواب پریشان یعنی جهان در هفته ای که گذشت !! باضافه آدمهایی که سالهاست در گردونه ارتباط حضور ندارند !!
من هر وقت خانه مادرم باشم ، از اخبار چیزهایی می شنوم در حد خواندن زیرنویس ها ... ولی در کوچه و بازار دائما مردم اخبار می کویند !!

سلام پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 ساعت 14:18

جالب بود
ولی جالب تر
خواب ها را بصورت سریال سه قسمتی بود
در عالم بچه گی یک شب خواب دیدم یک ریال پیدا کردم
اولین کارم بعد بیدار شدن دیدن کف دستم بود ولی از سکه خبری نبود

سلام
من گاهی خیلی زودمتوجه میشوم که خواب است و اجازه می دهم تا دنباله خواب به هر کجا می خواهد برود و توی خوابم شخصیت ها و روند خواب را بررسی می کنم ؟!
من دو سه تا اختراع حین خوابی دارم که یکیش همین بمب برقی است !؟ اینها دست اجنبی نباید بیفتد (!؟) آنها از خواب ما واقعیت می سازند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد