یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تیک تاک ...

 

پای تی وی نشسته بودم و داشتم از طریق گوشی ام‌ و سایت قرآنی تنزیل جزء روزانه ام را می خواندم ... و نیم نگاهی هم به تی وی داشتم !! یک برنامه خوب در شبکه چهار نشان می داد در مورد جلسه استماع و پرسش و پاسخ مدیرعامل سایت تیک تاک و نمایندگان مجلس آمریکا (!؟)

  

 

بعید بود از تلویزیون ایران که چنین برنامه ای پخش بکند ، البته شبکه چهار چون کم مشتری و یا با مشتری های خاص است ، می تواند بعنوان یک برنامه پوششی برای استفاده ای خاص در زمان مناسب توجیه شود ، زمان پخش هم باندازه کافی خاص بود !!؟ من بدبین نیستم ولی دوست دارم تکنیک و تاکتیک پشت هر رفتاری را تخمین بزنم ... مثلا تلویزیون ایران همیشه در روز دوازده فروردین ، روز جمهوری اسلامی ، صف های طویل مردم روستاها و مردم عادی و شاید همان دهک های یک تا چهار (!؟) را نشان می داد !؟ ولی دیروز در یک برنامه نسبتا طولانی صف رای دهنده های نیویورک را نشان می داد و افرادی با تحصیلات و شخصیت اجتماعی بالاتر و دهک های هشت و نه (!؟) و مصاحبه هایشان ، آرشیو صدا و سیما می تواند مثل واکسن برای هر دوره ای بکار گرفته شود ... شاید این مصاحبه به تنهایی می توانست یک ماه تلاش فضای مجازی برای کوبیدن انقلاب ۵۷ را به خاک بزند !!؟ البته خدعه نیزه ی دولبه است که همیشه آن سر دیگرش را در تن خدعه کننده فرو می کند !!؟

 

برنامه دادگاه گونه تیک تاک ، خیلی دیدنی بود و البته ما زیر نویس ها را می خواندیم و قیافه های آرام سوال کننده ها و قیافه پراسترس و ناآرام مالک تیک تاک (!؟) را تماشا می کردیم ...‌سوال ها دقیق پرسیده می شد و از قبل کارشناسی شده بود و تقریبا همه راهها برای تیک تاک را بسته بودند و مالک تیک تاک یا طفره می رفت و یا به زمان دیگری و جلسه خصوصی موکول می کرد ... سوال و جواب خیلی مودبانه بود ؟!؟!

 

از سوی دیگر این سوال و جواب نشان می داد که نگرانی آمریکایی ها از کجاست ؟! و اینکه در سایر سایت های اجتماعی که در کنترل خود آمریکایی ها و صهیونیست ها می باشد ، در چه ابعادی و تا کجای کاربران نفوذ می کنند ؟! و چگونه با چالش های بظاهر معمولی ، برداشت های کلان روانی و تخریبی انجام می دهند و اینکه در این سایت ها با رعایت همه جوانب عوامفریبانه (!؟) افراد ده تا پانزده سال (!؟) هدف هستند ... آمریکایی ها از نوجوانان خود نگران تست و روی نوجوانان کشورهای دیگر سرمایه گذاری می کند !!؟

 

و این نشان می دهد طرح صیانت فضای مجازی و اینهمه مخالفت ناآگاهانه داخلی و آگاهانه خارجی بی دلیل نبوده است ... شاید نسخه صیانت ایران از روی نسخه صیانت آمریکا کپی شده است ؟!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 17:01 http://golneveshteshgh.blogsky.com

سلام دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 18:18

سرم شلوغ بود
برنامه را ندیدم

سلام
بنظرم بشود از طریق آرشیو تلوبیون پیدا کرد ، البته اسمش یادم نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد