یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پایان یک دغدغه !!

دیشب تیم ملی در نمایشی نه چندان خیره کننده و در یک بازی پایاپای و بنوعی تخریبی (!) که بیشتر شبیه بازی با انگلستان بود تا بازی با ولز ... نتیجه را واگذار کرد تا همچنان در مدار دور اول جام جهانی ها پایدار بماند !؟
 

بقول سیدعلی صالحی : از دو به سه رسیدن رازی دارد / که دویدن هر نقطه را / کو تا تو باز دایره ای !!؟


ما در ترکی مثلی داریم که می گوییم :« مسلمانین سونکی عقلی !! » ( معادل عقل دوم مسلمان  ) و عموما بدلایلی که قابل توجیه هستند و ناشی از درگیر بودن عقل در دو حوزه نقد دنیا و نسیه آخرت هست (!) مسلمان جماعت ( و نه الزاما مومنین !!) ابتدا یک برنامه ریزی عقلی _ احساسی (!؟) می کند و وقتی به نتیجه نرسید ، برنامه دوم را عاقلانه تر می چیند و به نتیجه می رسد ... و برای همین اصطلاح مسلمانین سونکی عقلی (!) همیشه کاربرد دارد ...

 

در تیم ملی هم دو خالت وجود دارد ، یا کی روش بدلیل اینکه زیاد در کشورهای اسلامی و ایران حضور داشته به این مرض دچار شده است (!!) و یا اینکه پول می گیرد تا تفکرات برخی را روی زمین پیاده بکند (!؟) دیشب کاری که آمریکا در زمین پیاده کرد را باید ایران پیاده می کرد ... مهاجم ها باید در ابتدا وارد زمین می شدند تا در انتها جایشان را به مدافعان بدهند !! ولی نه شانسی وجود داشت و نه امداد غیبی حضور داشت ... دوندگی بی نتیجه و در نهایت شکستی کمابیش آبرومندانه ؟!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد