یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

با قطار قطر ..

 

این روزها روزهای جام‌جهانی است و جام‌جهانی حتی روی نان شب هم تاثیرش را می گذارد !! حتی راننده اتوبوس نزدیک بود بخاطر تماشای رادیویی یکی را زیر بگیرد ...

   

بلژیک صاحب نام و صاحب ستاره ، امروز مغلوب  بچه های کازابلانکا شد تا مفسرهای ورزشی دستشان رو شود !! و زیباتر از همه ، سجده شکر بازیکنان مراکشی بود تا حرص خیلی ها را درآورد !!


و دیگر اینکه تیم کانادا با اینکه خوب بازی کرد و یک گل جلو بود ولی با چهار گل بازی را واگذار کرد ... تنها توجیه غیرورزشی برای شکست سنگین کانادا ، شاید ، آه مادران آن بچه های بومی خفته در گورهای دسته جمعی پیدا شده در کانادا بوده باشد !!

 

آلمان امسال سال خوبی نداشت ، هم در جنگ سنتی با روسیه که زحمتش را به اوکراین ی ها داده بود ، کلی ضرر کرده و هم فکرش مشغول تامین گرمایش زمستان شهروندانش هست و هم بازی را به سامورایی ها باخته و اینکه برای زنده ماندن در جام جهانی می حنگد و شانس بیاورد که با برد قابل اسپانیا از قطار قطر پیاده نشود !!؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 21:19

سلام

خوب از اونجا که من فوتبالی نیستم نیازی به نظرات مشعشع من نیست!! ولی تماشای رادیویی چطوریه؟!

سلام
در تماشای رادیویی شما بر اساس چیزهایی که گزارشگر رادیویی می گوید باید در ذهنتان آن مسابقه را بازسازی تصویری کنید و برای همین هوش و حواس بیشتری از انسان هزینه می کند ، مثل رفتن به اینترنت با فیل ترش کن !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد