یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

چه هنری را آرزو دارید ؟

 

دیروز من خیلی خسته بودم ... من معنی این آیه که شب را برای شما برای استراحت قرار داده ایم را خوب درک کرده ام !! چون وقتی کار داشته باشم ، چنان خودم را خسته می کنم که انگار چه خبر است !!

  

 

زمان جنگ هم که می گفتند کربلا کربلا ما داریم می آئیم !! روی امثال من حساب باز کرده بودند والا با خیلی از این سر سفره ی رنگین نشسته های امروز (!) به چین زودتر می شود رسید تا کربلا !! حالا قدس بماند برای بعد !!! خلاصه اینکه روح آنها هم شاد که کلی گلوله و توپ در کرده و خون دادند (!) تا برخی این روزها  براحتی و مثل خانه ی خودشان بروند کربلا را زیارت بکنند ...

 

دیشب من توی خواب با یک سوال عجیب روبرو شده بودم و جالب اینکه باید زود جواب می دادم و زمان کافی برای فکر نداشتم !! یک جایی بودم و یک کسی توی پشت پرده ی خوابم بود که انگار شبیه خانم پری بود با آن چوب جادویی اش !! و از من خواست تا یکی از هنرها را انتخاب بکنم و در آن رشته در حد اعلا مرا ارتقاء بدهد !! و البته باید جوابی که برای انتخابم می دادم منطقی می بود والا شاید کارم سخت می شد !! من هم که از پشت پرده خبر نداشتم و نمی دانستم این چوب جادو دست چه پری و از چه قماشی افتاده است !!؟ البته انگار مرا از قبل نسبت به برخی چیزها آگاه کرده بودند والا چند دقیقه کش دادن سوال جواب برای من کار سختی نیست !! انگار گفته بودند که وقتی سوالی پرسیده می شود زود باید جواب بدهم !!

 

من انتخابم نقاشی بود !! حالا چه نوعش را نمی دانم ... ولی گفتم دوست دارم هر از گاهی نوراخانیم را با نقاشی کشیدن سرگرم بکنم !!! شاید شما فکر بکنید که تا آن حد اعلای نقاشی ارتقاء یافتن ، فقط بدلیل نقاشی کشیدن برای نوراخانیم !!! ولی من بعد از بیداری هم هنوز روی انتخابم بودم ... فقط نمی دانم چرا آن پری عصا به دست به این سوی خوابم راه پیدا نکرد !!! آدم هایی که زحمت نکشیده می خواهند به مراتب بالا برسند ، باید توی خواب دنبال جن و پری بگردند !!!

 

شما اگر در این جایگاه باشید چه هنری انتخاب می کنید و دلیل تان چه می تواند باشد !؟!؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 00:00

از من خواست تا یکی از هنرها را انتخاب بکنم و در آن رشته در حد اعلا مرا ارتقاء بدهد !!
سلام جمله فوق نوشته خودشماست . واما پاسخ و نظر بنده :کسانیکه میخواهند در یک رشته هنری کسی را ارتقا بدهند نیاز به انتخاب رشته هنری هنرمند ندارند آنچه که لازم است این روزها به آن روابط عمومی بالا میگویند

سلام
چوب جادوگر هزار بار از هنر روابط عمومی باارزش تر است !!

محمدرضا یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 17:49

سلام
معجزاتی که این باصطلاح روابط عمومی ها (من نام محترمانه ای برای این موجودات نوشتم ) از خود بدر می کنند از چوب جادوگر و بلکه از عصای حضرت موسی هم گاها چشمگیر تر است !!

سلام
معجزه با خواص سر و کار دارد و روابط عمومی ، چنانچه از نامش پیداست با عموم و مخصوصا با عوام ... وقتی می گویند منشی یا ویزیتور با روابط عمومی بالا (!) اهداف این روابط عمومی بالا مشخص هست ...
می شود با روابط عمومی بالا ، نشان هنری گرفت ... هنرمند پیشکسوت شد و در ردیف اول نشست ... ولی هنرمقوله اش جداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد