یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

نورائیات !!

 

یکی از دلخوشی های ما در این روزگار ، حرف زدن ها و شیرین کاری های نوراخانیم می باشد !! و در میان حرف زدن هایش یافتن کلماتی که بکار می برد هم یک تخصص خاص می طلبد ؛ چون کارتون فرنگی می بیند و کلماتش مخلوطی از انگلیسی و ترکی و خیلی کم فارسی (!) و گاه از هیچکدام می باشد !!؟؟

  

 

مثلا به زرافه یک چیزی شبیه این می گوید " حنجره ! " و وقتی متوجه شدیم که نشان می داد که حنجره گل درختان را می خورد !!  به قورباغه می گوید باغه ولی فیراغ را خیلی واضح می گوید !! ولی لاک پشت را با وضوح تمام " توسباغا!! " می گوید و بلافاصله راه می افتد و آرام آرام می رود تا نشان هم بدهد !! به حاج خانم می گوید " آخ جانیم !! " گاهی هم مثل آدم بزرگها حرف می زند و اصطلاح بکار می برد !! فکر می کنید به "فقط" چه می تواند بگوید !؟!؟ "فدخ" !!

 

به زن عموهایش از همان ابتدا "عمونو" می گوید و وقتی مشت هایش را می بندد تا مثلا با من گل و پوچ بازی بکند می گوید : " هانچاندا !؟ "

 

===

 

دیروز باتفاق رفته بودیم پارک ... از خلوتی شاهگلی نهایت استفاده را بردیم ... تاب بازی کردیم و الاکلنگ هم که دو نفری بااختلاف 83 کیلو بازی کردیم تا قوانین فیزیک را زیر سوال ببریم ... توپ یک بچه را هم گرفتیم و کلی بازی کردیم !!  و چند تایی هم عکس گرفتیم !!

 

 

خانم مهندس در حال بررسی گلها و ... !!

 

اینجا ژست برای دوربین هست ولی نگاهش به توپ بچه ی مردم هست !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 06:30 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. ماشالا چه نورا خانم گلی موی بلند هم خیلی بهش میاد. یکی از خوبیهای بچه داشتن اینه که آدم یکبار دیگه انگار برای بار خیلی چیزها رو دوباره تجربه میکنه.

سلام
دقیقا ... البته یک بار با دستورات از بالا به پائین و بار دوم با دستورات از پائین به بالا !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد