یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

شاهگلی در قرنطینه !!

 

امروز حوالی ظهر رفتم بیرون هوایی بخورم ... و رفتم شاهگلی ببینم چه خبر هست !؟ می گویند اینروزها تبریز از کرونا به رنگ سیاه درآمده است !! ما که از این رنگ بازی های وزارت بهداشت چیزی گیرمان نیامد !!؟؟ کاش یک نقاش را ببرند وزیر بهداشت بکنند شاید سر و سامانی به رنگ ها بدهد ... مهم نیست دکترای پزشکی داشته باشد یا نداشته باشد !؟!؟ همیشه ی خدا دکتر حریرچی ما همه کاره وزارت بهداشت هست و تا آخر خواهد ماند ...

   

قسمت جنوبی پارک که من وارد می شدم خبری از کرونا نبود و بازار  گردش و دورهمی و گاهی هم بزن و برقص برپا بود !! خبری از ماسک زدن هم نبود !! البته گهگاهی یکی دو نفر با ماسک دیده می شدند !؟!؟ بدبختی اینجاست که آدمهای تنها با ماسک قدم می زدند و آدمهای گروهی بدون ماسک بودند !! این قسمت شامل قرنطینه نبود انگار ...

 

کمی بالاتر رفتم و خودم را به بالای تپه ی مشرف بر عمارت و استخر رساندم ... پائین کسی نبود !! آرام آرام از خیابان بغل به پائین پله ها رسیدم و داشتم عکس مس گرفتم که یکی دوان دوان آمد و گفت : " پائین قدغن است !! " زمین را نشان دادم و گفتم : " از این پائین تر نخواهم رفت !! " آدم باحالی بود و منظورم را گرفت و خندید !! گفتم : " چند تا عکس گرفته ام !! چکار کنم ؟ پاک کنم یا گوشی را بیاندازم توی آب !؟ " گفت : " گوشی را بده من !! خودت بپر توی آب !! " چند دقیقه رسما خندیدم ... گفت : " زود برو بالا که می بینند و به من گیر می دهند !! "

 

شاهگلی را اینگونه ندیده  بودم ، همیشه مملو از آدم بود و شلوغ و بوی سیگار و البته آدمهای رنگ وارنگ !! چند تا عکس هم گرفتم و بالا آمدم ...

 

چند تا عکس برای شما

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد