یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

آمیرزا ...

 

بعد از مدتها که نام این اپلیکشن به گوشم خورده بود و به چشمم نخورده بود !! دو سه روز پیش برنامه اش یهوئی آمد جلوی چشمم و نصب کردم ببینم از چه قراره !؟!؟ یکی دو روزی مشغولش بودم و با نواقصی که داشت ، قابل تحمل تر بود !!

  

 

وقتی همه چیز دیجیتالی می شود ، جدول حل کردن هم بشود !!

 

جالب اینجاست که برخی اصطلاحات روزمره را قبول نمی کند !! و برخی عبارات عربی را که کاربرد روزانه دارد را هم قبول نمی کند !! و برخی اصطلاحات رایج روز که خارجی هستند را قبول می کند !! من زیاد به وجود اشکال های ریز در برنامه ها حساسیت نشان نمی دهم و می دانم که از زیر دست رد می شوند ولی اینکه هتریک را قبول می کند در تعجب هستم !! بنظرم حداد عادل که متولی پاسبانی از زبان فارسی هست (!) قبل از مرگش که شاید همین روزها اتفاق بیافتد (!) یک نیم نگاهی به این نرم افزار بیاندازد !!

 

دیروز دو ساعت آمیرزا بازی کرده بودم (!) شب توی خواب یک آمیرزایی به خوابم آمده بود که برای حل کردن آن نیاز به یک تیم کارشناسی قوی بود !!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف جمعه 8 مرداد 1400 ساعت 22:45 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
مدتهاااست این بازی را دارم و همین اشکالات! دلزده ام کرده هرچند هنوز هم بازی روزانه اش را انجام می دهم.
منتهی به گمانم از پارسال! در قسمت میرزا صدا مخملیان، مانده ام. (خانه 508 رسیدید خبر دهید شاید رقابتی ادامه دهیم)

سلام
هیچ چیزی بی اشکال نیست ( خاصه که دست انسان در ساختش بوده باشد ! )
گاهی میروم توی نخ بازی ... فعلا که حوال 200 هستم ایشالا رسیدنی خبر می دهم

نگین سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 00:19 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

من مدتی قبل بقول معروف "خوره" این بازی بودم! من کلا عاشق مرتب کردن کلمات بهم ریخته هستم و این بازی برام خیلی جذاب بود ولی منم همین مشکل رو باهاش داشتم که زیر سبیلی(!) رد میکردم و به ریش سفید آمیرزا میبخشیدم!!
وسوسه شدم دوباره به همسرجان بگم نصبش کنه!

سلام
بنظرم خوب هست ، البته اگر آدم بتواند هر روز ، چند دقیقه باهاش سرگرم بشود !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد