یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تولد دوباره !!

 

تولد دوباره می تواند شامل خیلی چیزها و کارها بشود و برای همین همیشه داشتن یک تقویم لازم است !! و لازم بودن چیزی دلیل بر بودنش نیست !؟ مثل برنامه که برای زندگی لازم هست ولی خیلی ها بدون داشتن برنامه به موفقیت های کلان رسیده اند !!

 

 

دیروز تولد داشتیم ؛ آنهم دوبله !! نه اینکه تولد خارجی داشته باشیم و دوبلور برایمان ترجمه کرده باشد و  زیرنویس داشته باشد !! دوبله از نظر ترافیکی بود !! تولد بالدیزخانیم بود ( خواهر بانو ! ) و امروز هم که تولد قینانا هست ( مادربانو! ) و خلاصه اینکه دو تولد را دیشب یکی کردیم و نوراخانیم هم که کلی خوش گذراند !! نوراخانیم کوچکتر از این هست که بداند داستان تولد چیست !؟ و کاری نداشت تولد کی بود !؟ برای نوراخانیم مهم این بود که شمع ها را او باید فوت بکند !! ( البته بقول خودش پووف ! )

 

امروز هم که اول تیرماه باشد ، تولد دوباره بازنشستگی من می باشد !! چند سال پیش در چنین روزی از خواب بیدار شدم ولی نرفتم سوار سرویس بشوم و نرفتم کارخانه !! چون روز قبلش عذر مرا خواسته بودند !! و کنتور فعالیت شغلی مرا پلمپ کرده بودند !! انگار همین دیروز بود ( این قسمت نوشته شعار هست هااا ؟!) ولی من امروز وارد پنجمین سال از آغاز هزاره فراغت از کار اجباری شدم !!  کار برای من همیشه تفریح بوده و هست !؟ البته کمی سخت و طاقت فرسا و گاه خسته کننده !! مگر وقتی می روم والیبال خسته نمی شوم ؟ و هیچوقت برای کار روترش نکرده ام چون می دانم تلخی هایی که در هر کاری وجود دارد (!) قسمت عمده اش برمی گردد به روابط غلط کاری و بی برنامه بودن ها ، بی نظمی ها و ... و ربطی به کار و تفریح و ورزش ندارد !!



شرایط بازنشستگی زودهنگام برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی


لذت بازنشستگی ، فراغت از کار نیست !؟ بلکه رها شدن از دیدار برخی از همکاران هست که ندیدنشان لذت بخش و مسرت آور است !!

 


و شروع سال پنجم بازنشستگی با گوشی جدید ؛ سامسونگ A70

 

نظرات 4 + ارسال نظر
jimbo سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 09:12

و همکاران که تو را نمیبینند

( باز هم که سلام یادت رفت !! )
و وسعت فراغت خیال در بازنشستگی با همکاران مذکور، نسبت مستقیم دارد !

محمدرضا سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 13:41

سلام

لذت بازنشستگی ، فراغت از کار نیست !؟ بلکه رها شدن از دیدار برخی از همکاران هست که ندیدنشان لذت بخش و مسرت آور است !!
این قسمت را باید با طلای 24عیار نوشت و بردیوار خانه نصب کرد و با دیدنش لذت برد .

سلام
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

الهام پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 09:29

سلام
من البته چون جایی استخدام نمی شم بازنشستگی هم برام وجود نداره.. ولی کلا بازنشستگی توی ذهنم، به معنای رها شدن ازیک روتین و عادتی در کاره. چه روتینِ دیدنِ همکارانِ غیردلخواه و چه سایرِ موارد. برای همین من به محضِ اینکه از یک روتین هایی در کارکردن یا درس خوندن خلاص می شم و تغییری به وجود میاد حس می کنم ازش بازنشسته شدم.

سلام
برای بازنشستگی زندگی کردن خوب نیست ، ولی در ادامه مسیر سرپناهی بعنوان بازنشستگی داشتن بد نیست ...
ما تغییرات آنچنانی را بازخرید تلقی می کنیم !!

نگین سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 23:00 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

اول از همه تولد مادر بانو و خواهر بانو و سالروز بازنشستگی شما همش با هم مبارک!

و اما بعد
خوب راستش من چون هیچوقت شاغل نبودم بنابراین هیچوقت هم بازنشست نمیشم!

ولی خودم رو از بعضی روابط اجباری بازنشست کردم!
(آخه ندیدن بعضی افراد فامیل هم به اندازه ندیدن همکاران کیف داره) !!

و اگه میانسالی رو مترادف با بازنشستگی در نظر بگیریم من دارم از این دوران لذت فراواااااااااااانی(دقیقا با همین تعداد الف!!) میبرم ..

در ضمن عکس انتخابی هم خیلی زیباست
چقدر آرامش توی این عکس هست، انگار این آقا بقول معروف از هفت دولت آزاده!

در ضمن تر (!) یک پیشنهاد هم دارم
جسارتاً میشه در هر پست، عکس یا عکسهایی از دلما خانیم بذارید؟!
ما که نوه نداریم، لااقل ذوق همشهری کوچولومون رو کنیم

سلام
بقول یک هموبلاگی (!) از آخر به اول :
دلما خانیم بزرگتر که می شود کمتر دم به تله ی عکاس می دهد !! ولی چشم ، سعی میکنم
عکس را می شود هر روز یکی دو دقیقه نگاه کرد و در آرامش و لذت آن مرد شریک شد !!
پایان هر دوره از زندگی را می شود ، ملاک قرار داد (!) بازنشستگی فراغت از شغل اجباری هست !! و ندیدن برخی ها لذت بخش هست و قابل انکار نیست !
خیلی ممنون ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد