یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ممنوع یا ممنون !!

 

دیشب کمی پای تی وی بودم و اتفاقا به بازی تراکتور با پاختاکور رسیدم !! درست همان لحظه تراکتور یک گل خیلی زیبا خورد و نتیجه شد 2 - 2 !! از قرار معلوم تراکتور بازی دو - بر صفر پیش را رسانده بود به مساوی 2-2 !! و چند دقیقه بعد یک گل دیگر هم دریافت کرد و یک گل عقب افتاد !!

   

و بالاخره به کمکِ کمک داور که آفساید را کمی نادیده گرفت !؟ یک پنالتی نصیب تراکتور شد و آن را گل کرد و بالاخره با تلاش زیاد دوباره به مساوی رسید !! فکر کنید که پاختاکور این پنالتی را می گرفت و چقدر کارشناس، داوری ، در عرض دو دقیقه ، در کشور ، تولید می شد !!؟؟

 

و کمی بعد بازی تمام شد و رفتم روی شبکه 6 تا ببینم اوضاع مرگ و میر کرونا چطور است !!  زیرنویس ها نشان از قرمز و گاه سیاه بودن رنگ شهرها بود و گزارش ها از عادی بودن روال زندگی مردم !! اصلا این وزیر بهداشت ول معطل است !؟ هر روز باید برود و یک یادداشت از آمار روزانه ، روی میز رئیس جمهور بگذارد و بگوید صلاح مملکت خویش خسروان دانند !! چرا هی خودش را کش و قوس می دهد ، نمی دانم !؟!؟ فرت و فرت ، زرت و زرت ، خودش و معاونانش دارند مرثیه می خوانند و دیگر وزرا به کار خویش مشغول هستند !!

 

خلاصه اینکه امروز رفته بودم دوستی را ببینم و خانمش در یکی از شهرستان های نزدیک کار می کند و بدلیل کرونایی شدن همکاران ، تنها مانده و دوستم هر روز او را سر کار می برد و ظهر می رود و برمی گرداند !! پرسیدم : " مگر خروج پلاک بومی از شهرستان های قرمز و ورود غیربومی ممنوع نیست که تو می روی و می آیی !؟ " گفت : " فعلا که موردی مشاهده نشده است و چیزی نگفته اند !! "

 

با خودم فکر کردم شاید در زیرنویسِ شبکه 6 ،  خروج و ورود در شهرهای قرمز و نارنجی ، ممنون بود و من به اشتباه ممنوع خوانده ام !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 22:05 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

یکی از فوامیل فهمیده(!) ما که یک خانواده چهار نفره هستن، با اتومبیل شخصی، به سفر قشم رفته بودن، ازشون سوال کردم جریمه نشدین؟ گفتن نه! فقط موقعی که داشتیم سوار لندی کرافت میشدیم فقط از یکیمون (پدر خانواده) توسط تب سنج!! میزان تب رو اندازه گرفتن و اجازه سوار شدن دادن!!!

سلام
بقول مستشار در قهوه تلخ : " واقعا دستشون درد نکنه !! خیلی زحمت کشیدند ! "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد