یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سال پربار !!


 سلام ؛ عیدتان مبارک ...

این سلام مخصوص ابتدای سال می باشد ... کتابی را ورق زدیم و صفحه ای جدید باز شد و برای ابتدای صفحه ، چه کلامی زیباتر از سلام

  

 

امروز 00/01/01 است و برای آنهایی که رُند می پسندند (!) امسال تاریخ های رُندِ زیادی دارد و همین امر بشارت می دهد تولدهایی زیادی که باید در راه باشند تا آدمهای رُند و اتوکرده ی بسیار را به جامعه ی خشن و رِند و سمباده نخورده ما کادو بدهند !!

 

دیروز مقارن با تحویل سال نو ، ما یک دورهمی خانوادگی داشتیم باتفاق برادرها ، در خانه ی مادرم ، و جای خالی برادر کوچک محسوس بود ؛ شدید !! بهرحال باید با تقدیر ساخت و گریزی ازآن نیست !! چند ساعت قبلتر باتفاق رفته بودیم سرخاک پدر و برادر تازه فوت شده و از آنجا برگشته بودیم !!

 

و ایضا چند ثانیه بعد از تحویل سال جدید ، به رسم معمول ، سخنان رهبر و رئیس جمهور پخش شد ...وقتی رئیس جمهور حرف می زد من دقیقا در نقش یکی از حیوانات جنگل ( و شاید بیشتر شبیه همان سگ شخصیتی ام ! !) نشسته بودم و در محوطه ای که همه ی حیوانات داستان های کلیله و دمنه می نشستند (!) داشتیم به حرفهای روباهِ داستان گوش می دادیم !! ذوق و شوق هنوز در چشمان برخی از حیوانات دیده می شد !! انگار این مَثَل که گفته اند " دروغگو ، طمعکار را می فریبد ! » هیچگاه از استفاده نخواهد افتاد و مثل سال نو،  آن هم همیشه در حال تازه شدن خواهد بود !! و واقعا چقدر وقاحت می خواهد ، در جایگاهی که باید معذور و شرمسار بود (!) از موفقیت و پیروزی حرف زدن !!؟؟

 

دست های آشنایی که هشت سال قبل (!) با خالی کردن بازار از دلار (!) و رساندن قیمت آن به محدودهی  3000 تومان (!) راه را برای لندکروز امید باز کرده بودند (!) امروز گرفتار دست های آشنایی شده اند که با راه انداختن کمبود مرغ در بازار (!) و ایجاد صف (!) آبروی کابینه ی امید را با خاک یکسان کردند (!!!)

 

امسال سال گاو تشریف دارد و مطمئنا سال پرباری خواهد بود و خدا این پرباری را در وجود گاو به ودیعه گذاشته است و برای همین تعداد نامزدهای زیاد برای ریاست جمهوری ، با وجود بی ثباتی ها و بدمدیریتی های متعددی که در سال 99 ، در کشور وجود داشت و غالبا لاینحل بودند ؛ چشمم به مرغ افتاد که بخاطر شکست دولت در مهار کردنش ،  با آرایش غلیظی در کنار سایر حیوانات نشسته بود !!! ، دور از انتظار نیست !! هر کسی که بتواند بر خر مراد سوار بشود ، روزگار خوبی خواهد داشت ... البته داشتن روزگار خوب تضمین کننده سرنوشت خوب نیست !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد