یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یکربع به سحر مانده ...

یکی از نشانه های بجا مانده از کرونا در زندگی روزمره من این هست که اخیرا صبح ساعت یک ربع به پنج بیدار می شوم !!

  

 

در سحرخیزی و خوش آمدن من از جریان سحرخیزی اصلا شک نداشته باشید ولی  کم کم دارم به جریان یکربع به پنج حساس می شوم !!

نظرات 1 + ارسال نظر
همطاف جمعه 8 اسفند 1399 ساعت 11:26 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
منم مورد مشابه ای دارم البته نه به این دقت! منتهی تقریبا سالی هست که حوالی دو و نیم-سه بیدار می شوم. گاهی فقط باز کردن چشمهاست گاهی هم بلندشدن از جا. خداروشکر زیاد طول نمی کشد بعدش دوباره خوابم می برد

سلام
من بخواهم می توانم کمی دیگر بخوابم ولی ۵-۶ ساعت خواب برایم کافیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد