یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مورد مناقشه !!

 

این روزها در همسایه های بالایی درگیری وجود دارد و البته از نوع شدیدش !! و برای کشوری مثل ایران که در آن سر دنیا برای مظلومان و ستم دیدگان و ... یقه چاک می کند (!) نظر دادن در مورد دو کشوری که در بالادست دارند بر سر و کله ی هم می زنند ، کار بسیار سختی شده است !!! از قدیم هم مثل بوده که کلید خیلی از قفل های زندگی برخی از مسلمانان در خانه ی ارمنی پیدا می شود !!

   

پریروز در جایی بودم و صحبت از جنگ شد و البته نظر من هم باید روی میز می آمد و من گفتم : " پیدا کردن حق و اینکه چه کسی راست می گوید ؛ همیشه سخت است و حتی سخت تر از خود جنگیدن !! برای همین من نظرم این است که ملت های هر کشوری خودشان کاسه ی آش خودشان باشند و موافقان و مخالفان کمی دورتر (!) خود را کاسه ی داغتر از آش نکنند (!!) البته می شود در کشورهای همجوار که موافق و مخالف وجود دارد (!) هر کشوری در کنسول گری خودش یک دکه جذب نیرو بگذارد و برای جنگیدن نفر استخدام بکند (!!!) آن وقت ارزش هوادار معلوم می شود  (!!!!) مثلا من بدانم چه کسی زیاد می دهد می روم و در آن جبهه می جنگم (!!!!!) مطمئنا در جبهه ی درگیری بین آذربایجان و ارمنستان یک غائب بزرگ هست و آن خداست !!؟ و صدالبته خدا همیشه حاضر است ولی در تپه های دوردست دارد نگاه می کند تا ببیند موضع برخی از خداباوران که گاه از خدا جلوتر می افتند (!) در قبال این موضوع چیست !!؟؟ "


مخصوصا که کار به جاهای باریک کشیده است و حالا اسرائیل و آمریکا آمده اند و طرف حق را گرفته اند و به سبب دشمنی دیرینه سیاستمداران ما باید مخالف آنها بایستند و باید برویم طرف باطل را بگیرند هشتاد درصد دین شان را زیر سوال می برد (!) و یا باید طرف حق و قطعنامه ها باشند و همسو با اسرائیل و آمریکا که آن وقت 80 درصد سیاست شان زیر سوال می رود ... بهرحال جنگ در منطقه قره باغ و یا به تعبیر سیاست ورزان محافظه کار ، مناقشه قره باغ (!) بیشتر از ارمنستان و آذربایجان (!) از ایران تلفات خواهد گرفت ؛ چه در حوزه دین و چه در حوزه سیاست !!؟؟

 

دیروز عصر عده ای از هواداران آذربایجان ، حوالی ساعت 17 در مرکز شهر اجتماع غیرقانونی داشتند و علیه مواضع گرفته شده و نگرفته شده ی دولت تدبیر (!) شعار می دادند ... اینکه ته مزه ی شعارهایشان بسیار تلخ بود و غلط بود (!) جای بحث در محل دیگری دارد !! ولی اینکه هنوز سیاستمداران ما ( البته آنها که کرسی تصمیم گیری دارند والا آنها که دور واق واق می کنند زیاد هستند (!) ) به قطعیت کافی در موضع نرسیده اند را می توان از موضع همان عدم قطعیتی دانست که هر سخنران و سیاستمداری (!) حتی وقتی دارد قاطعانه (!) حرف می زند ، می داند نقطه ضعف اش همان جاست !!

 

در شنیده های فکاهی آمده است که سازمان ملل اعلام کرده اگر ارمنستان و آذربایجان دست از درگیری برندارند (!) آنها را به خانه ی پدری شان یعنی ایران ،  باز خواهد گرداند !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا جمعه 11 مهر 1399 ساعت 12:53

سلام
چندسال سرگرم تراختور وحواشی آن بودیم .الان هم نعمت سرگرمی جنگ همسایه های شمالی .
تا یار که را خواهد و مقصود چه باشد ؟

سلام
بعله ... تا از این سرگرمی ها چه کسانی به مقصود خود برسند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد