یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

عید مبارک ...

 

   

عید بندگی و اطاعت ، عید قربان مبارک !

 

این روزها در فضای مجازی برخی راه می افتند و انواعی از حرفهای نامربوط را می زنند (!) البته اغلب اینها کسانی هستند که همیشه از آزادی عقیده و احترام به نظر دیگران حرف می زنند ولی چون دراقلیت تشریف دارند فکر می کنند که در اقلیت بودن برای آنها آزادی بیان را در حد توهین کردن به دیگران بالا می برد !!

 

دیروز یکی داشت از دوروئی مردم همیشه در صحنه حرف می زد و اینکه این کشور با این مردم به جایی نمی رسد (!؟) گفتم : " شما چون ارتباط برقرار کردن بلد نیستید (!) در نتیجه با توهین حرفهایتان را شروع می کنید و برای همین طرف مقابل افکارش را نکه می دارد و با یکی دو تا بعله شما را راضی راه می اندازد ( چون ارتباط تان را به دلایلی نمی خواهد قطع بکند ! ) و شما فکر می کنید که حرف شما را قبول کرده است و بعد می بینید که در جای دیگری به حرفهای مخالف شما بعله می گوید و فکر می کنید که دورو تشریف دارد (!) "

 

یکی از دوستان استوری کرده بود که 1400 سال است که گوسفندان در چنین روزی گوسفند می کشند !! برایش نوشتم : " اعیاد مذهبی مثل آینه هستند و هر کسی خودش را در آن می بیند ... بنده ی خوب خدا باشی ؛ عید بندگی ست !! گوسفند باشی ؛ عید گوسفند کشان است !! " فکر کنم دیروز مرا بلاک کرد !!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد