یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

چند تا عکس ...

دیروز رفتیم یک دوری بزنیم و برگردیم ... جای دوری نرفتیم !! دور سرمان چرخیدیم !! یک ددر 6 ساعته بود ... جاده هم زیاد شلوغ نبود ؛ وقتی ما راه افتادیم حوالی ساعت 11 بود و خیلی ها رسیده بودند !! رفتیم یک جایی که خنکای هوا پهلو به پهلوی سردی می زد و برخی پتوپیچ شدند و برخی کاپشن انداختند روی شانه هایشان !! گفتم : " اینجا باید سرد باشد !! حالا که خنک است معلوم است که پائین خیلی گرم است ! " و وقتی پائین آمدیم دوزاری شان افتاد !!

  

 

این هم چند عکس بیادگار از ددر 14 خرداد :

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 19:30

سلام

همیشه به ددر انشاالله!

چند روز قبل به همسرجان گفتم دلم قشم میخواد، گناوه و بوشهر میخواد..
شاپسر فرمودن توی همین گرمای خرما پزون؟!
گفتم گرماش رو هم حاضرم تحمل کنم فقط دلم برای حال و هوای جنوب و شرجی و شلوغی و ماهی و عطر ادویه جات مخصوصش خیلی تنگ شده

ای دو صد لعنت بر این ویروس باد !

سلام
ویروس آمد که بگوید رعایت کنید ؛ هم بهداشت را هم فاصله ی اجتماعی را !! ولی کو گوش شنوا ...
من هم مشکلی با تحمل سرما و گرما ندارم !! یعنی آنها را میگذارم در اولویتهای بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد