یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بد نگوئیم به مهتاب اگر تب داریم ...

 

من قبلا هم نوشته ام که برای از دست رفتن برخی ها ناراحت هستم ولی بدم نمی آید وقتی بنری می بینم و عکسی که بیادم می اندازد که صاحب عکس چه کسی بوده است !! برای کرونا سری به نشانه رضایت تکان بدهم !!

  

 

دو روز پیش بود انگار که داشتم از خیابان خانه ی مادربانو رد می شدم و دیدم دارند بنری برپا می کنند ! لازم نبود نوشته های زیرش را بخوانم !؟ این روزها به همه ی نوشته هایی که زیر اینگونه بنرها می نویسند مشکوکم !! من همان لحظه و چشم در چشم صاحب بنر را شناختم ...

 

انگارهمین دیروز بود که در یک جلسه ای در کارخانه نشسته بودیم و این مادرش به عزایش نشسته (!) دست هایش را در هوا می کرد و زمین و زمان را بهم دوخته بود و نفس اش از جای گرم بلند می شد !! البته هر از گاهی هم یک جمله ای در می کرد که " ما اصحاب رسانه !! " این حرفش خیلی برایم گران تمام می شد ؛ البته شنیدنش والا نه طرف حسابش بودم و نه طرف داد و هوارش !! و چند روزی که گذشت یکهو نام این اصحاب رسانه از جای دیگری شنیده شد ؛ از جایی که ادعا می کرد اصلا سر رشته ای ندارد ؛ شده بود مدیرعامل سایپای آذربایجان !! حالا در استوری ها می دیدم که او را هم اصحاب رسانه خطاب می کردند !! با خودم گفتم :" بنده خدا خودش هم همین اعتقاد را داشت ولی چرا راه ار اشتباه رفته بود نمی دانم !!! "

 

خلاصه اینکه بازی های روزگار همیشه آن جور که ما دوست داریم ترتیب داده نمی شوند ...

 

امروز ظهر یک ساعتی از خانه زدم بیرون ؛ رفتم و کمی قدم زدم و کمی تلفنی حرف زدم و بعد هم رفتم مغازه ی یکی از دوستان ... حرف از یکی در میان بود ، انگار طرف از هیچ به خیلی چیزها رسیده بود !! آخرین اش هم یک برج 10 طبقه بود که خیلی به آن اشاره می شد !! از قرار معلوم هم کیسه شده بود با یکی که پولش زیاد بود ، او سرمایه را تامین می کرد و این مسایل اداری اش را ردیف می کرد و خلاصه به دیرکردهایش خیلی زود رسیده بود !! مردی را نشان دادند که سیاه پوشیده بود و از یک شاسی بلند پیاده می شد ... تیپ اش نشان می داد که ماشین خیلی از سرش زیاد یاست ولی چه می شود کرد ماشین را به پول می فروشند !! برایش فرم استحقاق پر نمی کنند !؟!؟ خلاصه اینکه دوست نداشتم توی بحثشان باشم ولی شنیدم که برادر کوچک همان مردی هست که ذکر شرش بود و دیروز بر اثر کرونا دار فانی را ناخواسته ترک کرده است !!

 

آدمها زیاد عجله نداشته باشند ، روزگار خودش خوب بلد است قطعات جور چین زندگی را بچیند !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد