یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و باز روز شرف الشمس !!

 

از زیبائی هایی روزگار همین قل خوردن زمین است در مداری نامرئی به دور خورشید !! و اینکه روزها یکبار مصرف نیستند و می روند و دوباره می آیند و کار مردم را ساده تر می کنند !!

 

 

روزی را بنام می کنند و هر سال عزیزش می دارند اگر چنین نبود باید ابتدای هربازه زمانی ، هیئت دولت در کنار لایحه بودجه (!) لایحه نامگذاری روزهایی را بعنوان مناسبتی که گرایم داشته شود برای تصویب ارائه می کرد و آن وقت این نماینده واقعا کارشان خیلی سخت می شد !! همین حالا هم آدم وقتی دست پینه بسته می بیند یاد نماینده های شریف شهرش می افتد !!

 



امروز روز شرف الشمس است !! انگار همین دیروز بود که نشسته بودم و داشتم بیاد دوستان حرز شرف الشمس می نوشتم !! یکی از دوستان به من ایراد گرفته بود که چرا قرنطینه را رعایت نمی کنم (!) البته طبق برداشتی که دورادور داشت والا قرنطینه خیلی سال قبل از کرونا در زندگی روزمره من جاری و ساری است و مثل خیلی ها تازه از خواب بیدار نشده ام (!!) گفتم : " ما به چیز بالاتر از قرنطینه اعتقاد داریم !! " نه اینکه رعایت بهداشت خوب نباشد که اتفاقا خیلی هم ضروری است ولی اینگونه دستپاچه شدن در شان یک آدم فهیم نیست ( حالا بماند که همه ی 80 میلیون ایرانی را من در توی پارانتز یک درصد استثنا قرا ر می دهم !! )

 

می رویم و می نشینیم و بیاد دوستانی که بیادمان می آیند حرز شرف الشمس می نویسیم ... همین بیاد بودن کم نیست !!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
قله سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 11:56 http://golleh.ir

درود و وقت بخیر.مطالب وبلاگتون خیلی خوبه.موفق باشید.


سایت تان را دیدم ... زیبا بود و البته نیاز به تلاش بیشتر ، امید که موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد