یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سیزده بدر کرونایی

 

امسال کرونا بدجور به ذوق مردم زده است ، البته سهم مردم ما و چین بدلیل تقارن روزگار کرونایی با ایام عید سال نو کمی بیشتر از بقیه ی ملت ها شده است ... تمام مواردی که دولتی ها و ملتی ها در مواجهه با آنها مستاصل شده بودند به دست کرونا جمع و جور شده اند ...

   

امروز برای سیزده بدر دعوت بودیم بالکن خانه مادربانو ... با توجه به اینکه خانه ما جنب پارک بزرگ شاهگلی واقع شده است ، در ایام ملتهبی مانند چهارشنبه سوری ، سیزده بدر ، برد تیم تراکتور و ایضا تمام فصل تابستان  ، از سر و صداهای ناهنجار  و بدون مراجعه به کنار پنجره می توانیم حدس بزنیم که بیرون جه خبر است !؟

 

حوالی ظهر راه افتادیم به طرف خانه مادربانو ، بیرون بیش از حد خلوت بود ... البته صبح صدای تردد ماشین در کوچه مان بود و انگار آنها زودتر رفته بودند ... در مسیر از کنار پارک شاهگلی و صائب تبریزی و ... رد می شدیم ، مخصوصا که نوراخانیم خوابید و اجبارا دور را بزرگتر برداشتیم که خوابش کمی جا بیفتد !! دور تا دور پارکها نوار زرد کشیده بودند و از کارگران شهرداری و نیروی ویژه سرباز گذاشته بودند ...ورودی های ماشین را هم با بتون و خاک ریختن مسدود کرده بودند !! حتی میدان های کوچکی که چهار تا درخت داشتند و در مجموع 20 متر چمنکاری نداشتند را نیز نوارپیچ کرده بودند !! این نرده کاریو نوارپیچ کردن و بتن گذاشتن و خاک ریختن ها رفتارهایی هستند که نشان می دهند ملتهمیشه در صحنه ی ما علاوه بر اینکه باید از طریق رسانه ها نسبت به عدم اقدام ، توجیه شده و تهدید و ارعاب شوند ( مثل نرفتن به سیزده بدر !! ) دوباره باید برای محکم کاری از این کارها هم بشود تا درصد فهیم بودن در نتیجه کار بیشتر شود !!

 

خلاصه اینکه ما برای سیزده بدر خانه ی مادربانو دعوت رسمی داشتیم و رفتیم خودمان را به منقل رسانده و سیزده را در بالکن بدر کردیم !

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد