یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تئوری توطئه !!


چند روز پیش در همین بحبوحه ی روزگار کرونائی که مردم ما بیشتر از پیش چشم به دنیای مجازی داشتند !! دوستی که اخیرا برای نجات ایران آستین بالا زده و هر روز چند استوری در می کند تا مثلا جواب دندان شکن به دوستانش که به نظر او تفکرات مارکسیستی دارند ، بدهد !! و بخاطر کرونا و  مدیریت ایران (!)  اظهار فضلی کرده بود و بعد رشته هایش پنبه شده بود (!) و چند روزی بود که نبود !!! یهو دوباره پیدا شد و مطالبی در مورد توطئه ی چین در درست کردن این ویروس منتشر کرد

 

 

امروز بانو برایم نوشته ای با عنوان تئوری توطئه ارسال کرد که آنهم  در اینترنت دارد می چرخد و آن را هم سرپا خواندم ... یادم رفت بنویسم که قبل از آن یک نوشته ی نسبتا طولانی را در وبلاگی می خواندم که درادامه اش این را خواندم و هر دوی این متن ها در نوع خود تمام سهمیه ام از کتاب خوانی و مطالعه در سال 99 را تمام کرد !! منبعد هر چی بخوانم از محل کم خواندن سایر هموطنانم می باشد !!!

 

متن را خواندم ، جملات ساده ی منطقی بودند که پشت سرهم چیده شده بودند و نیازی به مهارت هنری، آنهم از نوع نویسندگی نداشتند (!) چون کوتاه بودن جملات و استفاده از نقطه در پایان هر سطر، باندازه ی کافی، بعنوان مهارتِ سیاسی کردن ؛ در نهایت دقت استفاده شده بود!!! و بنظر مهمترین قسمت داستان (!) نتیجه ی خطی ، ساده و البته پرمغزی بود که در نهایت گرفته شده بود ... در تمام مطلب نامی از ایران برده نشده بود و شاید یک جائی در زیرمجموعه آسیا بکار رفته بود که بنوعی بودار بنظر می آمد چون در نزدیکی ارتباط ایران - روسیه - چین و حتی کره شمالی (!!!) ایران را ناشیانه حذف کرده بودند تا بگویند ایران نقش مهمی ندارد ولی در نهایت انگار این چنین برمی آید که این آش پشت پا برای ایران بار گذاشته شده بود !!!!


در اینجا درج می کنم نه بعنوان رد یا قبول ... برای ماندگاری اش !!!! این روزها کرونا ویروس همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است !! سیاست و تجارت در وهله اول و مابقی هم به نوبت خواهند آمد !! حالا بیشتر به این فکر می کنم که چرا قبل از شستن دستها باید مغزها را شست !؟!؟

 


تئوری توطئه


صحنه 1

پرده باز می شود: چین بیمار می شود ، وارد "بحران" می شود و تجارت خود را فلج می کند. پرده بسته می شود.
صحنه 2
پرده باز می شود: واحد پول چین کم ارزش است. آنها کاری انجام نمی دهند. پرده بسته می شود.
صحنه 3
پرده باز می شود: به دلیل عدم تجارت ، قیمت سهام در چین ۴۰ در صد سقوط میکند که شامل  شرکت هایی اروپایی و آمریکا یی که در چین مستقر هستند می شود .
صحنه 4
پرده باز می شود: دنیا مریض است ، چین 30 درصد سهام شرکت های اروپا یی و آمریکایی را با قیمت بسیار پایین خریداری می کند. پرده بسته می شود.
صحنه 5
پرده باز می شود: چین این بیماری را کنترل کرده و صاحب شرکت هایی در اروپایی و آمریکایی است و  تصمیم می گیرد که این شرکت ها در چین بمانند و چندین میلیارد دلار درآمد کسب کنند. پرده بسته می شود.
 صحنه 6
 داستان نمایش گفته میشود‌که  coronavirus  عمدا توسط خود چینی ها  درست شده است.
 در ابتدا آنها خیلی آماده بودند. سه هفته پس از شروع ویروس  در مدت  14 روز یک بیمارستان 12 هزار تختخوابی  ساخته شد. بعد ظرف دو هفته  اعلام کردند که همه گیری را متوقف کرده اند.
 آنها در فیلم هایی که جشن می گیرند ظاهر می شوند و آاعلام می کنند که حتی واکسن هم دارند. چگونه می توانند بدون داشتن همه اطلاعات ژنتیکی ، آنقدر سریع واکسن  ایجاد کنند؟ خوب اگر صاحب فرمول باشید اصلاً کار سختی نیست.
پرده ۷
  شرکت هایی که توسط ایالات متحده و اروپا در چین ایجاد شده اند با تمام فن آوری هایی که در آنها ایجاد شده به دست چین رسیده است ، و  با تمام پتانسیل های تکنولوژیکی چین  افزایش می یابد  و می توانند قیمت ها را به خواست خود تنظیم کنند. تا بتوانند همه چیز را به غرب بفروشند. 
پرده ۸
هزاران  پیرمرد  چینی درگذشت اند و چین حقوق بازنشستگی کمتری باید بپردازد.
پرده ۹
غرب از نظر اقتصادی شکست خورده است ، در بحران است  و از بیماری مبهوت است‌ بدون اینکه بداند
 چه کاری باید انجام دهد.
پرده ۱۰
چین  صاحب  بیشترین اوراق قرضه خزانه امریکاست و  1.18 تریلیون از ژاپن فراتر رفته است.
 روسیه و کره شمالی شیوع Covid-19 کم یا  به صفر رسانده . دلیلش این است که آنها متحدین سرسخت چین هستند
از طرف دیگر ایالات متحده آمریکا / کره جنوبی / انگلیس / فرانسه / ایتالیا / اسپانیا و آسیا به شدت مورد اصابت قرار گرفته اند. ووهان ناگهان از ویروس کشنده خلاص شده است.
چین می گوید اقدامات اولیه شدید که انجام داده اند بسیار شدید بوده و ووهان را  قفل کرده اند  تا  به مناطق دیگر گسترش نیابد. چرا پکن مورد اصابت قرار نگرفت؟ چرا فقط واهان؟
خوب ..Wuhan اکنون برای تجارت باز است
آمریکا و همه کشورهای یادشده از نظر مالی ویران شده اند
پرده ۱۱
بزودی اقتصاد آمریکا طبق برنامه ریزی چین فروپاشی خواهد شد.
چین می داند که نمی تواند آمریکا را شکست دهد... زیرا ایالات متحده آمریکا در حال حاضر قدرتمندترین کشور در جهان است. بنابراین از ویروس استفاده کرد ... اقتصاد آمریکا  را فلج کرد .
نانسی پلوسی نتوانست از طریق استیضاح ترامپ را خراب کند ..... ولی چین  اقتصاد امریکا  و ترامپ را با انتشار ویروس از بین برد.
اپیدمی ووهان ویترین بود. در اوج همه گیر ویروس .... شی جینپینگ ، رئیس جمهور چین ... فقط یک ماسک ساده RM1 را برای بازدید از مناطق تحت تأثیر پوشید. او به عنوان رئیس جمهور باید از سر تا پا پوشانده می شد ..... اما این طور نبود. او قبلاً تزریق شده بود تا در برابر هرگونه آسیب ویروس مقاومت کند
چشم انداز چین این است که اقتصاد جهانی را با خرید سهام کمپانی های بزرگ کشورهایی که در آستانه برخورد شدید اقتصادی قرار دارند کنترل کند ..... بعداً چین اعلام خواهد کرد که محققان پزشکی آنها درمانی برای از بین بردن ویروس پیدا کرده اند.

پرده آخر
ترامپ فریاد میزند که در اوج رونق  اقتصادی کشور را به گاگارین ندهید. ساندرز و  پلوسی و بایدن سخنرانی می کنند که  ۴ تا ۶ ملیون نفر در آمریکا ممکن  است بمیرند  و  باید مملکت را به گاگارین داد.
نتیجه :
 تا بحال از ۳۳۰ ملیون جمعیت آمریکا فقط ۵۳۰۰۰ هزار نفر مبتلا به coronavirus شده اند که ۵۲,۲۴۱ نفر  بهبود و ۷۵۹ نفر  فوت کرده اند. متاسفانه با درهم ‌کوبیدن اقتصاد امریکا تا بحال  معادل۴۰ تریلیون دلار به اقتصاد آمریکا ضرر خورده که باید برای دو سال کل درآمد ملی آمریکا به جبران این ضرر اختصاص یابد که چون نمی تواند چنین باشد انتطار ۵  سال بحران اقتصادی را باید داشت.


یادم میآید هر چه شاه می کرد خمینی مخالفت میکرد. بقیه اش را‌ خودتان بنوبسید. اکنون چین باید  بورس سهام کشورهای غربی را از بین ببرد و تا با به امروز موفق بوده.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد