یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مختصرالیلدا !!

 

دیشب مهمان برادربانو ( آقئین ) بودیم برای شام ... دو روز بود که بانو و خواهر بانو ( بالدیزخاینم ) داشتند فکر می کردند که کجا برویم و چگونه باشد !؟ و من هم پیشنهاد دادم که برویم جگرکی (یعنی ما اینیم !!) بعد از ظهر کاری داشتم و رفتم خانه ی برادرم و عصر سر قرار به هم رسیدیم و متوجه شدم که می رویم " رستوران دکتر نیک "

  

 

دکتر نیک را از سالهای قبل تر می شناختم ... آدم که پولدار باشد می تواند راحتتر تصمیم بگیرد و دست به هر چی می زند طلا می شود ؛ البته شرط آدم بودن در این شرایط بسیار بسی زیاد صدق می کند !! والا بقول شاعر بسی دوپا باشد که بسی پولدار باشد و دائما بزند به خاکی ( مثل همین دولبریتیها !! ) !! خلاصه اینکه جناب پولدار کمک حال بچه ها بود تا هر کدام هرجور دوست دارند ادامه بدهند !! از دانشگاه تا وکالت و تجارت فرش و بالاخره فرزند می گوید که دوست دارد رستوران داشته باشد و رستوران باز می کند و البته خیلی هم موفق می شود ... خیلی ها فکر می کنند که اگر فلان شغل را داشته باشند موفق می شوند ولی سابقه نشان داده که آدم در هر حرفه ای موفق باشد ؛ آدم موفقی می باشد ( عجب فرمایش متینی ! )

 

به برکت یارانه و کمک های معیشتی دولت (!) وقتی ما رسیدیم 80% سالن ها رزرو تشریف داشتند و دو فقره میز برای ما مانده بود و انتخاب خیلی راحت بود ؛ این یا آن !؟!؟ و ما در سر این میز نشستیم و کمی بعد سیل یارانه بگیرها وارد شدند و باندازه ی دو برابر ظرفیت سالن (!) نفر درلیست انتظار ثبت می شدند ...


 

قابل ذکر که رستوران دکتر نیک در طبقه ی مستقل مرکز خرید اطلس قرار دارد !!

===

 

بعد از صرف شام نوبت این بود که به نحوی شب یلدا را سپری کنیم و البته قرار بود برویم خانه ی عمه ی کوچک بانو و چند ساعتی هم خدمت آنها بودیم  و سپری کردیم ، سپراندنی !!


تی وی هم روشن بود و در یکی از شبکه ها رشیدپور ؛ در برنامه شب آروم ، که قبلاها بدون ریش سنگین تر رفتار می کرد ؛ این بار با ریش سنگین سبکسرتر شده بود و کم مانده بود معلق بزند و مثلا تواضع اش گل کرده بود ؛ در مقابل خانم ورزشکار !! البته صدای تی وی خیلی پائین بود تا حضار اذیت نشوند !! و کمی بعد دورهمی شروع شد و مهران مدیری آمد بهمراه مهمان های درپیتی اش ! و خدا را شکر که از طریق رسانه ی ملی برخی ها می توانند چقدر برای خود و برای همدیگر مثلا اعتبار کسب بکنند !! و البته نباید غافل بود که همین ها در بین مردم طرفدارانی دارند !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد