یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن !!

 

سگی که پاچه دیگران را بگیرد ، تاوان کارش را داده و عزیزش می دارند ... سگی که پاچه ی خودی را بگیرد ، گوشش را می بُرند !!

   

تعریف می کنند در دوران مشروطه خواهی جوانی از روستا به شهر آمده بود و در انقلاب شرکت می کرد ، بعد از مدتی به روستا برمی گردد... مادر و خواهرش او را سوال پیچ می کنند که در شهر چه خبر و او جواب می دهد که شهر بهم ریخته است و معلوم نیست کی به کیه !؟!؟ برای چند ماه غیبت این جواب قانع کننده نبود و برای همین دوباره سوال پیچش می کنند و جوان هم که مثل خیلی های دیگر اصلا نمی دانست مشروطه یعنی چه !؟ و اینکه نمی دانست چگونه خودش را از این سوال برهاند می گوید وقتی می گویم بهم ریخته است خودتان حساب بکنید دیگر ؛ مثلا دختران جوان را میدهند به مردان مسن و پیرزن ها را می دهند به پسران جوان ... وقتی به این جا می رسد خواهرش می گوید : واااای خاک توی سرشان این چه قانونیه دیگه !؟!؟ مادرش وسط حرفش می پرد و می گوید: تو  حرف نزن !! دولتینن دولتلیق ائله ماخ اولماز !! ( یک چیزی در این مایه ها که با دولت نمی شود مقابله کرد ! !)

 

بعد از انتشار نامه ی برخی از هنرمندان در فضای مجازی که در اعتراض به عملکرد دولت نوشته شده بود !!! ابتدا کاربران معلوم الحال در صفحه های آنها پته ی ظاهری شان را روی آب ریختند !! و به آنها خاطرنشان کردند که قسمت عمده ای از محبوبیت بنفش ها در انتخابات از تبلیغات آنها بود !!! و بعد نوبت دولت رسید که پته ی باطنی شان را سر زبان ها انداخت و معلوم شد که این بازیگران خود معاف از مالیات بوده اند و برای همین در تی وی و شبکه های مجازی ، دیگر کاربرانی که به آنها نپریده بودند نیز پریدند !!


و امروز فردا می بینیم که آنها هم می روند زیر خط کش مالیات دولت و شاید کمی بعدتر معلوم بشود که کدام بازیگر محرک آنها برای این کار بوده است !!! و از فردا سیل مهاجرت های سلبریتی هایی که سینه چاک مردم هستند و از هیچ حادثه ای بی توجه رد نمی شوند و دمشان لای در رفته آغاز می شود !! و این یعنی تاریخ انقضای کسانی که زمان خدمتگزاری شان تمام شده است !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد