یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بهترین نتیجه هفته اول بازی ها !!

 

من نتیجه بازی امروز بین استقلال و ماشین سازی را 1 - 1 حدس زده بودم و یکی هم دورادور به ریشم خندیده بود !! حالا که بازی با نتیجه 1 - 0 به نفع ماشین سازی تمام شد و استقلال با بدبیاری هفته ی اول را پشت سر گذاشته است دارم فکر می کنم که فردا چگونه با آن تراکتوری نگونبخت برخورد کنم که تا نیم فصل سرش را بلند نکند !!

 

  

البته نه می خواستم و نه وقت اش را داشتم که بازی را نگاه بکنم ولی یکی دو بار از طریق اینترنت چک کردم و بازی را دورادور کنترل می کردم !! وقتی در دقیقه ی 90 بازی 0 - 0 بود با خودم گفتم که ماشین دروازه اش را جلوی تیم قدری مانند استقلال خوب نگهداشته و بازی به تساوی تمام می شود !! و کمی بعد چون صفحه روی مونیتور باز بود چشم ام به نتیجه افتاد و دیدم در دقیقه 100 (!!) ماشین سازی گل پیروزی را زده است ... احتمالا اگر گلی زده نمی شد داور تا دقیقه 150 (!) بازی را کش می داد !!!

 

در ایام نوجوانی برای بازی فوتبال به یکی از شهرستان های نزدیک دعوت شده بودیم و نیمه اول ما یک گل پیش افتادیم ... در نیمه دوم من تقریبا از نظر انرژی تمام شده بودم که تعویض شدم و بیرون نشستم ولی بازی را داور آنقدر کش داد که داشتیم به غروب می خوردیم (!!!) مثل حالا هم نبود که هر بچه دبستانی یک موبایل در دست داشته باشد (!) یک ساعت پیدا می کردند و به داور می دادند تا وقت را نگهدارد !!! خلاصه اینکه یک راننده ما را برده بود به آنجا و آرام به گوش سرپرست ما گفت : " اینها تا مساوی نکنند بازی را تمام نخواهند کرد !! " البته در ادامه هم گفته بود که : " اگر شانس می آوردیم و بازی را می باختیم ، شاید برای شام نگه می داشتند !! "


در همین بازی اول ، مربی استقلال حساب کار دست اش آمد که بازی فوتبال در ایران چه مزه ای دارد !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد