یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

علاقه در نیمه شب !!


Image result for ‫توپ ورزشی‬‎

 

 

ساعت 2.25 دقیقه شب بود که با صدای نورا بیدار شدم !! البته بیدار نشده بود و یک نیمچه جیغی کشید تا مرا بیدار بکند !! وقتی برگشتم و موبایلم را نگاه کردم 2.30 شده بود و برای همین موبایل را باز کردم و والیبال را تماشا کردم ...

 

بازی خیلی خوبی بود ، در ستِ اول و دوم برزیل واقعا خیلی سر بازی می کرد و انگار دست و پای بچه ای تیم ایران بسته بود ، مخصوصا سرویس هایی که می زدند و شیرازه ی تیم را بهم ریخته بودند ... کمی بعد تیم ایران خودش را پیدا کرد و به بازی برگشت و حتی در طول گیم سوم و چهارم و حتی پنجم با یکی دو امتیاز فاصله جلو افتاده بود و رسما اعصاب مربی برزیل داغون شده بود !!

 

وقتی در ست پنجم جای تیم ها در میدان عوض شد ، انگار تیم ها روجیه هایشان را توی زمین هایشان جا گذاشتند و فقط خودشان رفتند ... اعتماد به نفس ایران ماند برای تیم برزیل و استرس تیم برزیل ماند برای ایران ... و در یک لحظه رگ جهان سومی تیم ایران گل کرد و آن عبارت بود از رفتن به طرف داور و اعصاب خردکردن خود و دیگران (!) بازیکن بزرگ و کوچک یک چنین جاهایی به چشم می آید !!! دو امتیاز جلو تبدیل شد به امتیاز برابر و درنهایت تیم برزیل به راحتی ست پنجم را برد و پیروز میدان شد !! اعصاب معروف که به هم می ریزد ، تیم را به منجلاب می برد و این یعنی تاریخ مصرف این بازیکن تمام شده است ولی کو گوش شنوا !؟!؟!؟

 

===

 

عصر جمعه هم به تماشای بازی تنیس مردان بزرگ این رشته گذشت ، یک چیزی حدود سه ساعت نگاه کردم و بعد منتظر اتمام بازی نشده و به خانه برگشتیم ... فرقی نیم کرد یک تکه یک ربعی از بازی را ببینی یا بنشینی و سه ساعت ببینی و یا تا آخرش را داشته باشی !! کلاس این رشته واقعا بالاست و محال است هر کسی بتواند در این رشته نپخته و کشکی (!)  بالا برود ... فدرر سوئیسی و نادال اسپانیائی ، همه را مبهوت قدرت و سرعت و دقت خود کرده بوند !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش شنبه 22 تیر 1398 ساعت 18:45

دقیقا همان روحیه ی حرفه‌ای نبودن جهان‌سومیایی است که اینجا و آنجا گریبان ورزش‌های ما را می‌گیرد!

سلام
اگر فکر کنیم که دیگرانی هستند که ما را جهان سومی نگه می دارند ، سخت در اشتباهیم !! دیگران از تعصب ما در جهان سومی ماندن ، استفاده ممکن را می کنند !!
جهان سوم بودن یعنی چیزی که باید رها کرد را دو دستی چسبیدن !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد