یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یکی مرد جنگی به از صدهزار !

 

یکی از تخیلات دوران نوجوانی و ایضا جوانی و حتی تا همین اواخر (!) شخصیتی نظامی ست که دارای یک سلاح ویژه است !؟!؟ حالا اینکه این سلاح هوشمند را چه کسی باید زحمت کشیده و بسازد را هنوز تخیل نفرموده ایم !!


 

 

ساز و کار این سلاح هم بسته به بالا رفتن تقاضای بازار فرق کرده است و انگار داخل سلاح یک مغز هوشمندی قرار دارد که بسته به نیاز صاحب آن و فکری که می کند(!)  یک چیزی در داخل خودش تولید می کند متناسب با هدف روبرو !!!!

 

هدف ها هم بسته به شرایط زندگی در طول این 40 سال تغییرات زیادی داشته است !! مثلا زمانی از راه دور می زدم و اتاق آقای مدیر بهمراه معلمین گرامی روی هوا می رفت !! و در زمان های دیگر هم کاربردهای دیگری داشت ولی عمدتا تخریبی بود و به درد هوا کردن هدف روبرو استفاده می شد !!!

 

داشتن یک قدرت ویژه شاید برای هر انسانی یک آرزو بوده است و برای خیلی ها هم رسیدن به آن یک هدف واقعی !! کسب قدرت بدنی ، داشتن مال زیاد ، حتی نیروهای های ماورایی و هر چیزی که قدرت آفرین بوده و برای پیشبرد اهداف موثر بوده باشد می تواند در زیر مجموعه ی قدرت ویژه باشد !! داشتن قدرت ویژه شاید خوب بوده باشد ولی اینکه کجا و چرا مورد استفاده قرار بگیرد خیلی مهمتر است !! انسان غالبا بعد از یک عمل هیجانی در اطراف آن فکر می کند و برای همین غالبا پشیمان تشریف دارد و اگر انسان دارای قدرت ویژه ی بوده باشد این پشیمانی ها بعد زا اتفاقات ناگوارتر پیش می آید و کار را بسی سخت می کند !!بنظر من اینکه انسان در ذهن خود ، قدرت ویژه ی تخیلی داشته باشد تا برعلیه چیزهایی که دوست ندارد و یا برای رسیدن به چیزهایی که دوست دارد (!) از آن استفاده بکند و وقتی هیجانش فروکش کرد بنشیند و به راحتی فکر بکند که گیرم که فلان اتفاق افتاد ! که چی !؟ مطمئنا اگر در این حال پشیمانی هم باشد ، ضرری به کسی نزده است !!! گیم هایی که این روزها در جامعه و بین نوجوان ها و جوان ها و حتی مسن ترها رایج و شایع شده است ، همگی بنوعی قهرمان پروری و خیالپروری می باشند !!

 

اینها یک مقدمه ی کوتاه بود از یک توضیح و توصیف بزرگ !! و البته یک دوست روانشناسی هم داشتم و با او در این مورد حرف زده بودم و گفته بود که جای نگرانی ندارد !! و با بالا رفتن بلبشوبازاری و بی نظمی در جامعه یک امر شایع بین انسان های آن اجتماع می باشد !!!


و امما داستان جدیدی که با این سلاح و قدرت ویژه داشتم ... چند روز پیش خواب بودم و ی خواب عجیب می دیدم ؛ خواب های عجیب عموما با مصالح و ابزار و افراد خواب های معمولی درست می شوند و در یک جاهایی عجیب می شوند !! ما با یک جمع ناهمگونی در یک ددر بودیم !! یعنی افرادی در آن جمع حضور داشتند که هیچ تناسبی باهم نداشتند ؛ فامیل دور و همکار نزدیک و آدم غریبه و ... و معلوم نبود چطور در آن محل به هم رسیده بودند !!؟؟ خلاصه اینکه با یکی از حضار که انگار نظامی تشریف داشت و بلندپایه هم بود ، تماسی گرفته شد و خبر دادند که چند فقره هواپیمای غول پیکر از مرز رد شده و می خواهند نیروی نظایم پیاده بکنند !! محلی هم که گفته بودند دقیقا بالای سر جائی بود که ما بودیم !! یک بحثی بین آن فرد با دیگرانی بود که تصویرشان برایم واضح نبود ولی صدایشان را می شنیدم (!) مثلا می گفتند که نزدیکترین نیروی نظامی هم به اینجا بیاید نمی تواند جلوی این تهاجم را بگیرد (!) یا اینکه مقابله با این تعداد تفنگدار که با چتر پائین می آیند (!) غیرممکن است !! و از این دست حرفها ... تااینکه بنده طبق معمول دست درکوله پشتی ام کرده و سلاحی بیرون آوردم ( ناگفته نماند تاکنون معلوم و واضح نشده است که ابعاد و شکل این سلاح چگونه است !! فقط وجود دارد !! ) و گفتم : " شاید با این بشود کاری کرد ! و یک جعبه فشنگ نسبتا بزرگ و ویژه روی آن بستم ؛ تقریبا مانند بستن صداخفه کن روی اسلحه !!!! و وقتی هواپیماهای غول پیکر در آسمان ظاهر شدند و دیده شد که چتربازها دارند فرود می آیند ، به طرف آسمان شلیک کردم ... در کمتراز چند ثانیه نه تنها افرادی که در حال فرود بودند ، بلکه آنها که داخل هواپیماها بودند نیز کشته شدند و هواپیما در نقاط مختلفی به زمین اثابت کردند !! حتی جنگنده هایی که همراه آنها بودند نیز سقوط کردند !!

 

کسی نمی دانست که چه اتفاق افتاد !؟ و اصلا این گلوله چه کار کرد و چی شد !؟ قرار شد که تا مدتی اصلا به کسی در این مورد چیزی گفته نشود ... ولی همان فرد نظامی بالاخره جریان را لو داد !!

 

جالب اینکه آن خواب در همانجا تمام شد ولی  ادامه ی خواب و داستان پیگیری ها و اینکه چه شده است تا یک مدتی در عالم بیداری جریان داشت !! و خواب جرقه ای شده بود برای یک مکاشفه ی بزرگتر !!


عملکرد گلوله از نوع تولید برق بود و برای باردار کردن ابرهای سرگردان تولید شده بود !! این گلوله در آسمان برقی تولید کرده بود که هواپیماها و سربازان موجود در آن فضا را دچار اشکال و برق گرفتگی کرده بود !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
همطاف یلنیز یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 22:03 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
احتمالا این سقوط اخیر پهباد پیشرفته آمریکایی، ربطی به اصابت گلوله صداخفه کنی اسلحه شما نداشت؟

سلام
پهباد که عددی نیست ، توی ردیف سلاح های کشتار جمعی باید حساب باز کنید ...مثلا ناو هویما بر !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد