یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

وقت نداریم و یک عالمه حرف ...

 

این روزها که می گذرد،

اصلا هم شاد نیستم که می گذرد...

  

 

زندگی امروزی ما بدجور تولید حرص می کند ... مثلا همین دیشب بازار بزرگ و سرپوشیده ی شهر دوباره آتش گرفت !! آنهم از کجا !؟ از سرای خرت و پرت فروشان ، سرایی که جز دردسر چیزی ندارد ، خودش هم آتش نگیرد آتش به سلامت مردم می زند ... انبارهای پر از آت و آشغال برای تولید و پخش انواعی از اودکلن ها و لوازم آرایشی ارزان قیمت !! از قرار معلوم سرای دودری ( ایکی قاپلی ) و بازارهای همجوارش شدیدا آسیب دیده است ... با این شورا و این شهردار و این اداره بی صاحب میراث ، اصلا هم بعید نبود !!

 

===

 

دیشب حوالی ساعت 3:30 یک زلزله ، مانند صاعقه ، آمد و رفت !! هم صدا داشت و هم لرزه و هم ابهت ...

دمدمای بیدارشدن برای سحری بود و مطلبی که گذاشتم را برخی از دوستان دیدند و کامنت در کردند ... یکی از آن سر شهر نوشت که متوجه نشده است ، برایش نوشتم کلانشهر یعنی همین ، از اینجا تا آن سر شهر برای شما گرد و خاکش هم نمی ماند!!

 

===

 

دیشب دومین شب از کوهروی های بعد از افطارمان بود ، نورا خانم یک شب مهمان همراهان مادر بود و دیشب هم مهمان مادربانو و ما رفتیم و برگشتیم!

 

شعله های آتش بازار را هم خودم از بالا دیدم و به خبرگزاری خانواده ، بالدیزخانیم ، گزارش کردم ... شعله بالا می رفت و دود سیاهی تا آسمان بلند شده بود. و دو سه ساعت بعد مسئولین دلسوز پای صحنه بودند تا بیاندیشند ، چیزی که نیاندیشیده بودند!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 11:12 http://marzhayemoshtarak.blogfa.com

سلام
خبر بازار رو که شنیدم، اول یادِ شما افتادم. امیدوارم از شر بلای بی فکری این آدم ها در امان باشید و حادثه ی تلخ تری رخ نده..
ماه تون هم مبارک

سلام
بی فکری و بدفکری ریشه در مدیریت و عدم اعتماد ملت ریشه دوانده و سالها با آن کار داریم ...
ممنون

خلیل دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 21:22 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

از چه کسانی انتظار اندیشیدن دارید!!

سلام
انتظار داشتن باعث می شود تا مغزهای اطراف الک غربال بشوند و متاسفانه امروزه ما حتی یک روشنفکر تراز دوم هم نداریم که بتواند اندیشه های خوب را از بد تشخیص بدهد !! تلویزیون پر از کارشناسان درپیتی شده است و دهان به مزد !! بیرون هم اگر کسی دهانش برسد گاز می گیرد و اگر گاز نمی گیرد بخاطر این است که دهانش نمی رسد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد