یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بنویسیم که خوب است !!

 

یکی دو روز است که می خواهم بنویسم ولی فرصتش جور نمی شود !! هم بچه داری و هم مهمان داری و هم اینکه گیربکس گلویم اشکال پیدا کرده است و درگیر سرفه های مردافکن (!)  هستم !!

   

امروز بعد از ظهر در خانه بودم و نشستم تا از فرصت خوابی که برای نورا پیش آمده بود سوءاستفاده کرده و پای کامپیوترم باشم !! البته ظهر که بیرون رفته بودم برای خرید شلغم (!!) یکی از دوستان را دیدم و خبرهای نوروزی هم که خدا را شکر همه روی هم رفته هستند !! خبر رسید که پسرخاله اش ، که اتفلاقا تازه آشنا شده بودیم ، آنسوی مرز ارمنستان (!) تریلی اش را چپ کرده و فوت شده است !! بنده خدا می خواست زود بارش را خالی کرده و برای عید در خانه باشد !! باز بیشتر بر این باورم رسیدم که به جای درست کردن هشتک #نه-به-خرید-آجیل همان بهتر که مردم برای رهایی از مشکلات خودساخته ای که قربانی های زیادی می گیرد برای چند سالی پشت هشتک #نه-به-نوروز جمع بشوند !!

 

دیگر اینکه عصر نشستم تا یکی دو ماه از وبلاگ 97 را در ورد پیاده بکنم که برای چاپ گرفتن آماده باشد !! فروردین را منتقل کرده و ادیت هم کردم و اردیبهشت فعلا فقط منتقل شده و ادیت لازم دارد !! امسال عجب سال جالبی بود ؛ جالب می تواند هم نتایج خوب داشته باشد و هم نتایج بد !! برخی از مطالب را می خواندم و تکان هایی که به بازار دلار آمده بود و حرفهای مسئولین در مورد احساسی بودن بازار و ... همه چی خوب میشه و ... !!!؟؟

 

همین دو ماهی که پیاده کردم ، بیشتر از دو ساعت وقت گرفت و البته خواندنش چقدر جالب بود !! فکر کنید ده سال بعد خواندنشان چقدر جالب می شود !؟ برای همین در تیتر زدم که بنویسیم که خوب است !! یک زمانی می رسد که همین تخمه ی سیاه هم می شود دانه ای پانصد تومان و برای شب نشینی ها خواندن این مطالب مزه ی آجیل می دهد !!

 

===

 

برادرم از تهران آمده است و امروز برادرزاده ها رفته بودند خیابان گردی و چند تا عکس از میدان ساعت و ساختمان ساعت گرفته بودند و برایم فرستاده بودند که نشان می داد کارشان درست است و خوب راه افتاده اند !!

 


http://s9.picofile.com/file/8356002742/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA_1_.jpg

 

http://s8.picofile.com/file/8356002750/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA_2_.jpg

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 12 فروردین 1398 ساعت 16:00

سلام بر جناب دادو

سال نو مبارک،
یادم نیست تبریک گفته بودم یا نه،
ولی بهرحال کار از محکم کاری عیب نمیکنه!

امیدوارم سال خوبی و خیلی بهتر از سال قبل پیش روو داشته باشین و به نظر من همینکه امسال نورا کوچولوی نازنین رو در جمع خودتون دارین یعنی امسال سالی خیلی بهتر از پارسال هست ...
خدا حفظش کنه این دلما خانیم را ...

بله درست میفرمایین... نوشتن خوبه، خیلی خوبه
من که حس میکنم اصلا نوشتن یک نیازه برام...

و بقول شما بعضی قیمت ها رو در پست هام به عمد ثبت میکنم که بعد از ده سال؟ نه والا !! شش ماه هم کافیه! که بیام بخونم و بگم واااااااای مثلا نون خامه ای دونه ای هزار تومن بود"فقط" !!

عکسها هم خیلی زیبا هستن که معلومه عکاس ها نسبتی با جناب دادو دارن !

برم نهار بخورم بیام باقی پست ها رو بخونم که از پست های شما چیزی رو نباید از دست داد، حتی اگه در مورد بعضی نوشته ها، دانش کم بنده(شما بخونید بی سوادی!!) باعث بشه فقط ده درصدش رو متوجه بشم!!!

سلام
خیلی ممنون از بابت دعاهای خیرتان و خوبتان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد