یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سرچ در گذشته !!

 

قرار بود مدارک شناسائی را وارد پیشخوان بیمه آینده ساز بکنم و در همین راستا رفته بودم توی کامپیوترم بگردم ببینم از عکس ها و مدارک اسکن شده چی دارم !! خلاصه اینکه از این کامپیوتر گردی چیزهای زیادی دیدم و خوش بحال شدم ... چند تا عکس هم کنار گذاشتم تا برای صاحبانشان بفرستم و یاد ایامی بشود ...

  

دو تا عکس هم دیدم !! انگارهمین دیروز بود که سرشان کلی سر و صدا راه انداخته بودم !! بهمین راحتی 6 سال از تاریخ عکس ها گذشته بود و هنوز که هنوزه (!) هیچ خبری از پیگیری ها و اقدامات نشد که نشد !! یکی از شیوه های مدیریتی جدید این است که صورت مسئله را پاک بکنند و از باقیمانده ها پرونده و سوابق فعالیتی برای خود درست بکنند !!

 

عکس ها را دوباره آوردم روی دسکتاپ و شاید فردا بفرستم برای روزنامه ی محلی و احیانا سایت سازمان ارث و میراث (!!)

 


http://s9.picofile.com/file/8354081068/578075_4460146914119_299521355_n.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8354081084/6109_4460148234152_1164760522_n.jpg

 

قرار بود جریان تخریب پل تاریخی " ونیار "  توسط خیلی ها بررسی بشود و خیلی زود به جواب برسد ولی انگار تخریب بناهای تاریخی کم هزینه تر از نگهداری و حفظ آنهاست !!

 

 ===


یک نرم افزار از بازار نصب کردم و تمام مدارک را اسکن کردم و فرستادم و خیلی هم خوب شد و صدالبته حرص و جوش هم خوردم !! چرا !؟ چون در نظام مدیریتی کشور ما سیستم وجود دارد ولی چون غیرکارشناسی می باشد به درد نمی خورد ( چون سیستم را دیگرانی کار می کنند که فقط نقش کسب درآمد برای خود را دارند و نه خدمت رسانی !! ) و وقتی آدم به اداره یا سازمانی مراجعه می کند با وجود انواع چارت های سازمانی و ... همان روال قاجار را باید ادامه بدهد !! تکریم ارباب رجوع در کشور ما دقیقا مثل این است که تمام خانه ها لوله کشی آب شده باشد ولی مردم بروند و از سر چشمه آب بیاورند !!!


یکی دو نفر هم زنگ زدند و از من راهنمائی خواستند و روالی که طی کرده بودم را به آنها هم یاد دادم و لابد خیلی خوشحال شدند که با کاربلدی مثل من دوست هستند !! فقط نشد که حرص و جوش را هم با آنها شریک بشوم !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 00:53

سلام

قبل از اینکه نوشته های زیر عکس رو بخونم، در عکس اولی گفتم چه پل قدیمی زیبایی!
و در عکس دوم دیدم نیست!!!

سلام
متاسفانه این قبیل کارها زیاد است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد