یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و کره جنوبی ...

 

عصر آمدم پشت مونیتور نشستم و کمی وبگردی کردم و یک طرحی هم داشتم که حوصله کار روی آن را نداشتم و ناگهان چشمم به صفحه ورزش 3 افتاد و باز کردم و دیدم کره جنوبی با قطر دارند بازی می کنند ...

  

 

وقتی من اطلاعات بازی در ورزش3 داشتم می خواندم نتیجه 0-0 بود و وقتی رفتم روی تلوبیون و شبکه 3 را باز کردم (!) قطر یک گل زد ، یعنی از لحظه ی پاس گل وارد جریان بازی شدم و یک گل زیبا و ناگهانی و خداحافظی کره جنوبی با جام 2019 آسیایی !!

 

کره جنوبی هم به همراه عربستان از جام کنار رفت و تا ساعاتی دیگر یک حریف دیگر از میان استرالیا و امارات بالا می آید  !! برای مراحل نهایی جام کشورهایی از شرق و غرب مانده اند و استرالیا هم که شرقی ترین ضمیمه برای آسیا می باشد و اگر بازی را ببرد دو کشور از شرق و دو کشور از غرب آسیا رودرروی هم قرار خواهند گرفت و اگر ببازد سهم غرب آسیا در نیمه نهایی 3 تیم خواهد بود با یک نماینده از شرق بنام ژاپن. ( این پاراگراف دقیقا مانند گزارش کردن خیابانی شد !! )

 

شب مهمان هستیم و اگر بچه ها بگذارند شاید بتوانیم دورهمی بازی استرالیا و امارات میزبان را ببینیم .

 

بانو یک شاگرد خصوصی دارد که تعریف می کرد که یکی از همکلاسی هایش توی خواب دیده بود که ایران 33 تا گل به چین می زند و جالبتر اینکه چین هم 66 تا گل به ایران می زند!! یعنی من همچین خوابی ببینم از خواب می پرم ... این روزها این خواب برای بسکتبال ایران و چین هم نمی تواند صدق بکند !!؟؟ البته در سالهای نه چندان دورتر شاید در بسکتبال این نتیجه دور از ذهن نبود !!

 

و استرالیا هم ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد