یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سوپر استارها ...

 

ما بچه که بودیم زمان پخش فیلم های وسترن بود و همه ی آرزوها و قهرمان بازی های ما با کشیدن اسلحه و صحنه های اکشن آن فیلم ها گره خورده بود !! البته خیلی ها هم بودند که تریپ زندگی شان را کرده بودند مدل هندی !! انقلاب هم که شده بود و کتاب های رزمی مد شده بود و همه توی کوچه شان چند تا بروس لی مرام داشتند !!

  

 

زمان عوض می شود و سوپر استارها هم عوض می شوند و هر کسی در زمان خودش چهره ها و قهرمان هایی دارد ، به لطف عدم تماشای تلویزیون و سینما نرفتن در بیست سال اخیر (!!) آشنائی کمی با چهره های معروف این زمان دارم و ه راز گاه چهره هایی در انیستا و تلگرام می بینم که در نوجوانی ما تازه خودشان را به پله ی معروفیت رسانده بودند !!!

 

این روزها وقت یپای تی وی می رسم و فیلم و یا سریالی به تورم می خورد ، می بینم که دیگرانی که کنار دستم هستند (!) همه را می شناسند و شناسنامه شان را هم می دانند و تعجب می کنند که من نمی دانم ابن زیاد فلان سریال ، آرتیست فلان سریال بود و در فلان فیلم هم فلان نقش را داشت و طوری نگاه می کنند که انگار من از جزیره ی رابینسون کروزوئه برگشته ام !!

 

دیشب پای تی وی بودیم و شبکه نمایش یک موسیقی فیلم پخش کرد !! میان برنامه های شبکه نمایش بمراتباز بقیه ی برنامه هایش آموزنده تر و بهترتر است !! موسیقی فیلم " روزی روزگاری در غرب " بود محصول سال 1968 !!!! تقریبا همه ی آرتیستهای معروف زمان کودکی در آنجا بودند و این بار آنهایی که کنار دستم بودند آنها را اصلا نمی شناختند (!!) و من هی زور می زدم تا نام چهره ی معروف و محبوبم ( چارلز برانسون ) را بیاد بیاورم و نمی شد تا اینکه دست به دامن اینترنت شدم ...

 


نام: هنری.jpg نمایش: 8031 اندازه: 8.0 کیلو بایت

هنری فوندا

Image result for ‫هنرپیشگان دنیای وسترن‬‎

چارلز برانسون

 

Image result for ‫یول براینر‬‎

یول براینر

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 01:06

سلام

جالبه همسر منم فیلمهای قدیمی وسترن رو که نگاه میکنه، میگه این آقاهه!!
میخندم میگم رابرت دنیرو؟
میگه آره آره همون !!!

بعد میگه مگه تو یادت میاد؟
میگم البته همسن ایشون که نیستم ولی بالاخره فیلمهاشو کم و بیش دیدم

یا مثلا میخواد فیلمی رو که دانلود کرده و دیده تعریف کنه، میگه همون فیلمی که اون آقاهه(!!) توش بازی میکنه!!!
میگم مرسی اطلاعات دقیقی بود کاملاً متوجه شدم کدومو میگی!!

سلام
فیلم های قدیمی ظاهرا چیزی جز خشونت و آدمکشی نداشتند ولی حداقل یک خط فکری منطقی در آنها بود ، در اکثر فیلم های امروزی ؛ حتی در فیلم های فلسفی (!) نه تنها خط و حرف مشخصی نیست بلکه مثل مردم این روزگار فقط رنگ و لعاب است !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد