یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

شاخص های اجتماعی اعتماد ...

 

دیروز پرسپولیس در ژاپن بازی داشت و نمی دانم از روی چه انگیزه ای (!!) قرار شده بود این بازی بصورت همزمان در مدارس کشور پخش بشود !؟ لابد فکر کرده بودند که بازی یک تیم باشگاهی ( از نوع دواتی !! ) در این سطح از باشگاههای آسیا (!) می تواند بهانه ی خوبی برای همسوئی ملی باشد !!

  

 

البته اگر وزیر ورزش این پیشنهاد را داده باشد ، بد نیست و می توان گفت نسبت به عمومی سازی ورزش و تبلیغ کار خودش دارد تلاش می کند (!؟) ولی اینکه وزیر آموزش و پرورش بدون توجه به اولویت های کاری اش و بدون فکر کردن به پیامدهای این کار غلط (!) سینه جلو بدهد و بخواهد در مدارس کشور ( البته منظور مدارس پایتخت و چند مدرسه در کلانشهرها !! والا مدرسه ای که تخته سیاه ندارد ، تلویزیون از کجا می آورد برای تماشای بازی فوتبال !؟!؟ ) این بازی را بصورت همزمان پخش بکند ، و نمی دانم از کجا خبر یافته بود که اینهمه دانش اموز به فوتبال و آنهم بازی پرسپولیس علاقمند هستند !!؟؟ بدبختانه من از ابتدا طرفدار پرسپولیس بوده و هستم و باید بجای وزیر ورزش جوابگوی این بدمدیریتی ها باشم !؟!؟

 

تاثیر بی محلی کردن و توهین به تیم های شهرستانی و حمایت های میلیاردی از تیم های پایتخت ، مجالی برای ظهور یافت و در خیلی جاها چیزی که انتظار می رفت بصورت برعکس جواب داد !! بعد از شکست دو بر صفر پرسپولیس در ژاپن ، در چند جای شهر ، هواداران تراکتورسازی شیرینی و موسیقی پخش می کردند و همسوئی مورد انتظار وزیر ورزش و وزیر آموزش و پرورش را برآورده کردند !! بماند که فضای مجازی هم کم از این حاشیه ها نداشت !!

 

باید صبر کنیم و ببینیم آیا مسابقه  ی هفته ی آینده در ژاپن و در مدارس ژاپن پخش خواهد شد یا نه !؟!؟

 

===

 

در دو سال اخیر همه ی تریبون های رسمی طوری جبهه گیری می کردند که شعار " مرگ بر آمریکا " حذف بشود و تمام مساعی رئیس جمهور و وزیر انگلیسی بلدش و همچنین حضار در جلسات برجام این بود که این شعار جمع بشود !! حالا که برجام تقریبا سنگ روی یخ شده است ، از در و دیوار شعار " مرگ بر آمریکا " می بارد !! امروز که با مترو به مرکز شهر می رفتم ، در و دیوار واگن ها و کریدور ها پر از پوستر بود !!

 

مردم مانده اند که کی باید به فرمان رئیس جمهور سازش بکنند و کی باید شعار بدهند و این موضوع کمی تا قسمتی مسئله ی اعتماد را خدشه دار کرده است !! دولتی که ادعا می کرد برای هر چیزی برنامه دارد (!) حالا نان به نرخ روز خورترین دولت تاریخ ایران شده است !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد