یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

اردیبهشت پرخبر ...

 

سال 97 که به پیش بینی هواشناسانه ی برخی می رفت که سال خوبی برای مردم و کشور رقم بخورد بیکباره تبدیل به بحرانی ترین ماه سال شد و مصداق بارزی از " هر دم از این باغ بری می رسد ! "

 

  

نوسانات بازار ارز و طلا که از نوسان گذشته و به سونامی تبدیل شد و از طرف دولت انگار نه انگار که اتفاقی افتاده باشد ... امروز در اخبار ساعت 14 ، سخنگوی دولت خبر از اوضاع خوب اقتصادی و ذخیره ی مناسب ارزی دولت از این اراجیف مثبت تحویل می داد !! از طرف دیگر انگار صدا و سیما را به کمک خواسته اند و دیگر در انتهای خبرهایش از قیمت ارز و طلا چیزی نمی نویسد و دلاری که به بالای هفت هزار صعود کرده و طلائی که از دویست بالا رفته و سکه ای که خودش را به دو میلیون رسانده و...

 

یاد پرسش خانم خبرنگار روزنامه مهر از رئیس جمهور افتادم که پرسید : " آقای رئیس جمهور خبر دارید که قیمت ارز در بازار چند است !؟ " و چه پرخاشی کرد رئیس همیشه خندان دولت مقتدر و با تدبیر !!! اوضاع بازار کار همچنان خراب است و مردم نمی دانند از کجا باید شروع بکنند !! انبارداران جنس نمی فروشند و کارگاه داران هنوز مردد هستند که تولیدشان کفاف خرید لوازم اولیه برای تولید بعدی را بدهد یا نه !!


امروز هم که استقلال در اصفهان بازی را به ذوب آهن باخت و برخلاف جریان سازی های ورزشی و پیش بینی های هواشناسانه ی برخی مجری - کارشناس ها (!) حذف شد و راهش بسته شد !! البته وضعیت پرسپولیس بهتر  از استقلال  بود و درست است که بازی برده را با باخت عوض کرد ولی حداقل در خانه ی حریف توانست دو گل بزند !!

 

امروز خیلی ها در خانه نشسته اند تا ببینند ترامپ می خواهد از کدام سونامی اقتصادی درباره ی ایران حرف بزند !! ما وضعیت اقتصاد داخلی را قبل از اینکه تَقی به توقی بخورد قافیه ی بازی را باخته ایم !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد