یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

آدام چی بگه !؟

 

توی انیستا داشتم دنبال چیزی می گشتم که یهوئی پرتاب شدم به صفحه های نامرتبط و خلاصه اینکه از هوانیروز و هوانوردی سر درآورده و همینطور گردش می کردم در صفحات دوست و دشمن و برخی کامنت ها را می خواندم !!


  

توی فضای مجازی برخی ها نقش هواداران تیفوسی فوتبال را دارند که به ورزشگاه می روند برای شعار دادن و داد زدن و فحش دادن و ... کاری به بازی در حال جریان و یا مطلبی که گذاشته شده است ،  ندارند !!!؟؟

 

یارو در صفحه اش مطلب گذاشته است و یک عالمه آدمِ مجازی هم آن را لایک کرده اند !!! کامنت دانی را هم بسته است ... عکس قبر مهستی را گذاشته است و نوشته قبر هایده در آمریکا !! کیا صداشو دوس داشتند !؟ انصافا این 42119 نفر که لایک کرده اند به خاطر چند تا ساندیس و کیک مجانی چند تا لایک می گذاشتند !؟

 


 
نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 01:14

سلام

والا من که فکر میکنم تمام این لایکها بخاطر خود دخترخانم پست گذارنده بوده باشد!!!

(اولش که در عنوان مطلب، کلمه آدام رو خوندم، فکر کردم اسمه، مثل آدام اسمیت مثلاً ... بعد که پست رو خوندم گفتم اوا پس آدامش کو؟؟؟؟)

سلام
البته عنوان صفحه به غیر از عکس پروفایل ، مجله ی روز می باشد که احتمالا مراجعه کنندگانش خیلی به روز می باشند و سن شان به هایده قد نمیدهد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد