یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تب نوشت !!


قدیم ترها وقتی در کارخانه می گفتند کسانی برای بازدید می آیند ، آدم یه جور دو جور می شد که بعله !!! البته فرق نمی کرد که این بازدید کننده بچه محصل باشد یا وزیر !!!
  
کمی بعدها وقتی کسانی را برای بازدید می آوردند به مسئول روابط عمومی که پیشاپیش جمع حرکت می کرد می گفتم : " مگر موزه تعطیل بود که اینها را برای دیدن ما آورده اید !!؟ " بعدترها که همین اواخر باشد آدم وقتی می فهمد بازدید کننده با چه نیتی آمده است ، مخصوصا آنها که گنده تر هستند !! آدم نه تنها نمی خواهد توی چشم باشد بلکه دوست ندارد حتی صفت مبارک بازدید کننده را هم ببیند !!! به این می گویند سایه ی دانایی در درازای سابقه !!!

امروز نماینده مجلس که در تعطیلات تابستانی به سر می برد برای بازدید آمده بود ، آدم یاد یکی می افتد که وقتی گفته بودند اینجا خوبیت ندارد دیده بشوی گفته بود من امروز مرخصی هستم و کسی که شما فکر می کنید نیستم !!!!

===

هر ساعت از روز بحث خودش را دارد و این شامل هر روز در هفته و حتی هر روز در ماه هم می شود ... دوستم که فست فودی داشت ( فعلا دارد ... ) بواسطه ی آماری که برای هر روز خودش استخراج می کرد نمدارهای جالبی داشت که نشان می داد مردم کی راحت تر دست به جیب می شوند تا بروند بیرون برای شام ... اوج نمودار همیشه در روزهایی بود که یا حقوق گرفته بودند یا علی الحساب حقوق و یا یارانه برایشان واریز شده بود !! حرف های دورهمی ما هم تابعی از این زمان هاست ، فعلا تنها چیزی که ملت را ناراحت کرده است حرف های ضد و نقیضی است که در دولت جدید پشت سر یارانه می زنند و عده ای می خواهند به بهانه های مختلف این وجوهات حلال تر از شیر مادر را قطع نمایند !! البته دلیل شان منطقی است ولی مردم می دانند که منطق مهم نیست کارآیی مهم است ... مهار تورم وقتی امکان دارد که اقتصاد شفاف و تحت کنترل باشد ، دادن و یا ندادن یارانه ها هیچ نقشی در مهار تورم نخواهد داشت ولی در میزان نقدینگی اقشاری که درآمدی غیر از این پول ندارند خواهد داشت ...

امروز هر از گاهی نام ریاست قبلی با ذکر رحمت و ذکر خیر همراه بود ... بهرحال مردم دعاها و نفرین هایشان رابطه ی مستقیم با جیبشان دارد ... یکی از همکاران که نظرات نیمه کارشناسانه اش بی برو برگرد است و موقع گفتن قطع نام ی پایانی حرفش کف دست اش را به میز می کوبد (!) امروز صبح اعلام کرد که اگر دولت جدید دوست دارد عمرش به 4سال دوم هم قد بدهد باید حداقل یارانه را دوبرابر بکند !!

===

امروز فوتبال داریم ... سرماخوردگی من شاید در احوالات بعد از بازی تاثیر بگذارد ولی در بازی من تاثیری نخواهد داشت !! کری خوانی دو تن از همکاران آنقدر بالا رفته است که دو روز قبل از وقت سالن ، در کارخانه تیم کشی هایشان را انجام داده و روی کاغذ همه چیز را معلوم می کنند !! امروز به یکی از همکاران که با ما می آید گفتم : " اینها تیم ها را مشخص کرده و حتی جای همه را هم معلوم کرده اند ، شک ندارم که گل ها را هم زده اند ، حالا ما برای چه برویم بیخود در میدان بدویم !!!؟ "

 

نظرات 2 + ارسال نظر
admin سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 16:16 http://asrfootball.blogsky.com

با سلام دوست عزیز ما به دنبال یک نویسنده برای وبلاگ خود هستیم اگر مایل به نویسندگی در وبلاگ ما هستید ایمیل خود را به ما بفرستید

مهدی سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 17:19 http://arzanportal.ir

خیلی قشنگ بود ، دستت درد نکنه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد