یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

هاپچی ...

 

دیروز مادرجان باتفاق خانواده برادر رفتند مشهد ... یک دوجین هم سفارش کردند در مورد گلدان ها و  آب و برق و همسایه ها (!) 

 

اولین کاری که بعد از رفتن آنها کردم این بود که سرما خوردم اساسی !! 

 

صبح در کارخانه اصلا اوضاعم براه نبود ، با این حال هیچ دسته گلی به آب ندادم !! عصر باتفاق همکاران به مراسم ختم مادر یکی از همکارانم رفتیم ، مثلا من راه بلد بودم ، خیلی وقت بود که مسیرم از آن طرفها نیافتاده بود ، آنقدر قیافه ی شهر با زدن خیابان های جدید عوض شده است که آدم فکر می کند بار اول است از آنجا رد می شود !!

 

امروز عصر در کار آب دادن به گلدان ها بودم !!  

 

****

نوشته هایم پریدند !!!!  

 

****  

بروم کلینیک سرکوچه یک مشت قرص بگیرم بخورم !! 

 

======= 

 

پس نوشت : 

 

کلی دوا ( تجویز عرفی !! )خوردم و بعد یک لیوان بزرگ ویتامین ث ( تجویز شخصی !! ) خوردم و آماده خواب بودم که دیدم دوستی کامنت گذاشته که یک لیوان عسل آب با چند قطره آبلیمو بخورم ( تجویز دوستان !! ) که آن را هم تهیه و خوردم !!!

 

کمی بعد دوستی که صدای عطسه و سرفه هایم را از اینترنت شنیده بود ، از طریق اس ام اس جویای حالم شد و  در جواب سوالش که پرسیده بود : " حالا چطوری ؟ " گفتم : "  حالا فکر می کنم بروس لی هستم و دارم در خیالاتم کونگ فو کار می کنم !! "  

البته فعلا در حد جکی جان هستم ، تا بروس لی شدن یک لیوان گاوزبان فاصله دارم !!! 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 23:42 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
باز هم که از زیارت بی نصیب ماندید دادوخان!!
و
شربت عسل بسی بسیارزیاد کمک کننده است ها. یه قاشق برای یک استکان آب ولرم با چندقطره آب لیموترش به به ^_^

سلام
زیارت قسمت ما نمی شود ، آقا متاهل ها را بیشتر قبول دارد ، هم خواسته هاشان سبک است و هم غالبا شرعی تر !!
مجردها باید دعاهاشان را بفرستند مصلحت نظام الهی !!!
.
تهیه کرده و خوردم ،البته در ویرایش پست توضیح داده شده بود !

همطاف یلنیز سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 09:56 http://fazeinali.blogfa.com/

سلامی مجدد
.
تجویز گل گاوزبان! برای درمان هاپچی، برایم تازگی دارد ها
البته خواب آور هست و آرامشبخش.
خواب و استراحت هم که حرف اول را برای درمان سرماخوردگی می زند.
البته اگر این هاپچی های شما از سرماخوردگی باشد ...من که تقریبا تمام تابستان امسال را نیمه اول روز دچار هاپچی توام با آبریزش بینی ام
.
احتمالا امروز ظرف سوپی از دخترهمسایه دریافت خواهید نمود

اصولا گاوزبان بهمراه چند فقره دیگر می باشد که بدلیل بزرگ بودن گاو احتراما گاوزبان بکار می رود !!
خوشبختانه ما از بیماری ثروتمندان ( حساسیت ) نداریم و مصرف هاپچی مان خیلی کم است !!
.
خوب شد یادم افتاد در یخچال سوپ هم دارم !! دیروز که یخچال را باز کردم چشمم به بستنی افتاد و مجبور شدم بستنی بخورم !!! ( من به این یخچال های طبقاتی عادت ندارم و همیشه اول فریزر را باز می کنم !! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد