یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

لنگ می زنیم ...

 

تقریبا گیم سوم بودیم که من احساس کردم توان ایستادن ندارم ، تا نای آخر بازی کرده بودم ... بعد از 4 سال تعطیلی ، بالای تور دنبال توپ می گشتم ، البته هرازگاهی ضربه ی تحسین آمیزی می زدم که بیشتر از غریزه ی والیبالیم سرچشمه می گرفت !! شاید حدود 40 بار بیشتر برای زدن ضربه و یا دفاع پریده بودم و همین برای کوفتگی دست و بازو و پاها کافی بود ...

 

مثلا رفته بودم تا روز اول بعنوان آشتی با میدان در نقش توپ جمع کن ظاهر بشوم ؛ چند نفری نیامده بودند و جورکش غائبین هم شدیم و از اول بازی تا آخر فقط توپ جمع کردیم ... از همان انتهای بازی تا رختکن و تا خانه و حالا همینجا دارم مثل اردک راه می روم !!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 10:42 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
و
آسیب های ورزشی رو جدی بگیرید. قال همطاف

همسفر چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 11:19

آدم عنوانو که میخونه فک میکنه حالا چی شده بعدش میفهمه که ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد