یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

at3

 

امشب داشتم یک چیزی سرچ می کردم که به سریال عطسه رسیدم !! بعد رفتم ببینم چی در نت در موردش هست که دیدم لینک های مستقیم برای دانلود دارد ... البته گفته باشم که خبر ندارم این برای فروش است یا برای عرضه اینترنتی !؟!؟ خلاصه اینکه قسمت اول و دوم را دانلود کردم و نشستم بصورت اسکرولی قسمت اول را تماشا  کردم ...

 

بنظرم جالب آمد ، البته زیادی مد روز است و یحتمل داد درآور (!) بشود ... هر چه باشد عطسه است و دعای بعدش " عافیت باشد !! " ... اختلاف عقیده که دارم ولی کارهای مهران مدیری دیدنی هستند !!

 

اگر فروشی هست ، راهنمایی کنید وجه اش را واریز بکنم !!!

  

 

این هم طرح ابداعی من برای این سریال که فی البداهه طراحی کردم !!! با همین ابزار دم دستی باکس بلاگ اسکای !!

at 333333

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 19:30

سلام

اول از همه بگم طرحتون خیلی جالبه
یه عطسه کشدار که دقیقاً یه عطسه واقعی رو به ذهن متبادر میکنه .. دست مریزاد ...

عارضم خدمت شما که این سریال به دو صورت عرضه میشه
دانلود رایگان .. و دانلود با هزینه ..
هر بار قسمت جدید سریال میاد ، دانلودش با هزینه هست و اصلا لینک دانلود رایگان موجود نیست ...

بعد که چند روز میگذره لینک رایگانش هم میاد .. پس به نظرم دیگه دانلودش مشکلی نداره ..
(یعنی به نظرم هزینه ش همون انتظاریه که بینندگان مشتاق میکشند برای رسیدن به دانلود رایگان!!)
(تفسیرم تو چشم دشمنام)!!!

(البته یک صورتش هم خرید مستقیم سی دی هست )
وقتی دانلود رایگانش میاد روی سایت دیگه حلال و قانونیه ...
مثل سریال شهرزاد (که به نظرم دیدنیه) که خودش موقع دانلود مینویسه دانلود حلال و قانونی سریال ...

منم عطسه و شهرزاد رو دانلود میکنم میبینم
ولی سریالهای قبلی رو مثل قهوه تلخ، باغ مظفر، شوخی کردم یا ویلای من رو سی دی میخریدم ..

کارهای مهران مدیری در عرصه طنز به نظر من بی رقیبه ..
به شرط اینکه سرسری و فقط به قصد خنده نبینیش ..

اون سکانس که طرف داشت ماشین یه آقای خیلی متشخص رو علیرغم میل صاحب ماشین می شست دیدین؟ ...
با سطل آب کف میریخت روی ماشین ؟
دقت کردین آخر کار سه تا سطل کنار ماشین دیده میشد ؟
دقت کردین سطلها چه رنگی بودن ؟
سبز ، سفید و قرمز

سلام
پس با خیال راحت بروم قسمت دوم را ببینم ... البته قسمت اول را هم سرسری دیدم !! و باید دوباره ببینم ... فقط با برخی از کمدین ها زیاد راحت نیستم ... مثل استخوان ماهی می مانند
ممنون از کامنت روشنگرانه تان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد