یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کی می آیی ؟

 

مهمان داشتیم ؛ سر ساعت 22 شب بود که آنها را به ادامه ی سریال " کیمیا " سپردم و رفتم تا دنبال خواب " کِی میآی " خودم را ببینم !! زندگی بین اینهمه معتاد هم دردسرهایی دارد ، انگار تعهد دارند هر جفنگیاتی که از این جعبه جادویی پخش می شود را ببینند !!

   

مادرم با دیدن من که عزمم را جزم خواب کرده ام گفت : " این هم که ساعت 22 که می شود می رود می خوابد !! "


گفتم : " قدر سلامتی را باید دانست ... فعلا که خوابم می آید بگذار بروم بخوابم ، چند وقت بعد قرص خواب آور می خورم و می نشینم پای تی وی تا قرص اثرش را بکند بعد بروم بخوابم !! "

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 16:17 http://parisima.blogfa.com

سلام

مدتی قبل در یک جمعی بودیم بحث داغی بود راجع به فاطما گل !!!
وقتی دیدن من ساکتم گفتن مگه تو سریال رو نگاه نمیکنی؟
و وقتی گفتم نه ، انگار که موجود فضایی دیده باشن دوباره یکصدا پرسیدن : نگاه نمیکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا جمیع "بعضی" بندگان رو به راه راست هدایت کنه یا لااقل راه راست رو به سمت ایشان کج کنه

سلام
من هی سفارش می کنم که تی وی هم برای عافیتتان و هم برای آخرتتان مضر است ولی چاره چیست ، اعتیاد است و خانمانسوز !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد