یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تبلیغات زودرس ...

 

طرف می خواهد نماینده مجلس قانون گذاری بشود ، برود قانون به تصویب برساند ( البته اگر مقاصد دیگری جز قانون گذاری داشته باشد در حوزه مطلب ما نمی باشد !! ) آن وقت حتما انتظار دارد دیگران برای قانون مصوب او احترام و ارزش قائل بشود !!! سوال اینجاست چرا قبل از اینکه به مجلس برود به قوانین آن مجلس ارزش و اعتبار و احترامی قائل نیست !!

   

نتیجه ای بهتر از این می توان گرفت که چنین شخصی می رود تا از برخی اطلاعات دست اول برای بزهکاری های کلان استفاده بکند !!!؟

 

تاسوعا و عاشورا من به بازار می روم تا از مراسم عزاداری محله های قدیمی در بازار استفاده بکنم ، همینطور که نشسته بودیم و از هر دری حرفی و از هر پنجره ای تماشایی (!!) یهو یکی وارد شد و چند ورق زیارت عاشورا گذاشت روی میز و التماس دعا کنان بیرون رفت !! از قیافه اش می شد تشخیص داد به آل سفیان و آل زیاد بیشتر شبیه بود !!! دوستم زیارت عاشورا را برداشت و برگرداند و دیدیم آخر دعا چاپ کرده اند " التماس دعا ... فلان فلان شده !! " ؛ یعنی این اسم به گوشتان بخورد تا فردا که انتخابات است با شنیدن این اسم رَم نکنید ،  این بزرگوار که مادرش به عزایش بنشیند از حالا دارد تُخم نبلیغات می کارد ...

 

یکی آنجا بود و گفت : " این برای اینکه کم نیاورد از همین حالا دله دزدی را شروع کرده است !!! "

 

===

 

پسین شنبه ی هفته ی قبل ( پنجشنبه !! ) قرار بود یک عده از بیمه شده های صندوق بازنشستگی آینده ساز برود در یک محلی جمع بشوند و دیدار مردمی داشته باشند با یکی از نمایندگان خیلی مردمی (!!) ، البته چون جمع مال ناراضی ها بود من نرفته بودم ، من به چند ایراد اساسی بیمه آینده ساز اشراف کامل دارم ولی خط اعتراضی من با این اعتراض نامعقولی که برخی از دوستان دارند هم در محتوی و هم در نحوه مطرح کردن فرق دارد !!

 

از بسیاری نکات ریز و درشت که در سوال از دوستان به آن رسیده ام صرفنظر می کنم ولی یک نکته خیلی جالب در راستای این پست بود که نقل آن خالی از لطف نیست !!

 

یکی از همکاران رفته بود به آن جلسه و بدلیل برخی محذوریات اخلاقی تا پایان جلسه حضور فیزیکی داشت (!) وقتی از او در مورد جلسه فوق سوال کردم خیلی مختصر و مفید گفت : " نتیجه گیری اخلاقی من از این جلسه این بود که 7 اسفند به ( فلانی ) رای بدهیم !!!! "

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد