یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ویکندهای نقطه به نقطه ...

 

مطلبی که نوشته بودم و بصورت چرکنویس ذخیره شده بود انگار فقط عنوان را دارد و مابقی فرت شده اند !! البته زیاد هم چیز مهمی نبود !! هفته گذشته در یک رفتار از نوع مدیریت انتحاری پنجشنبه و جمعه تعطیل شدیم ، البته پنجشنبه تعطیل توافقی بود و فقط به ضرر شیفت های 12 ساعته تمام شد !!

  

برای من یکی که خوب شده بود ، رفتم کمی ددر شهری کردم و استراحت ... این هفته که پنجشنبه ی کاری بود باز اطلاعیه زدند که دو روز آخر هفته را ویکند اجباری بروید ، تازه حساب کنید که حقوق مرداد را نداده اند !! این کمپین را هم اضافه می کنند به مشکلات خودروسازها !!


مردم حق دارند خودروی آشغال را گران نخرند و خودروسازها حق ندارند با مصونیت دولتی هر جور خواستند ببُرند و بدوزند !! وقتی عینهو پوشک بچه سالی یکبار مدیر را عوض می کنند چه ثباتی برای تولید و چه کیفیتی برای عرضه خواهد بود !!؟

 

وعده های دولت کلید هیچ گشایشی در بازار تولید و اقتصاد نداشت و بهانه ها هم کم کم دارد رنگ می بازد !! بُرد در توافق ژنو هم قوز بالا قوز شد !! بدهکار بدهی اش را 110 میلیارد دلار می گوید و طلبکار طلبش را 40 میلیارد !! این از عجایب دنیای اقتصاد است و هزار و دومین داستان شبهای بغداد  شده است !! البته اگر یک دلال شیر خر خورده ای پیدا بشود و 70میلیارد دستمزد بگیرد و این معامله را جوش بزند ؛ حداقل این پول هم نمی پرد !!

 

از فردا ویکند دوم ما شروع می شود ، این بار تعطیلی روز پنجشنبه از نوع مرخصی اجباری است و مطمئناً داستان ویکندهای ما بدنبال تورم نقطه به نقطه ادامه خواهد داشت ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد