یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

گَندوانه !!

 

دیشب کلی تبلیغات کردند و مرا نشاندند برای تماشای برنامه ی خندوانه ، البته قبلا گفته بودم که زیاد از رفتار رامبد جوان و کسانی که در مایه های او هستند؛ مثل خمسه و ... ( حالا بالا و پائین را خودشان جدا بکنند ! ) زیاد خوشم نمی آید ...

  

خلاصه اینکه نشستیم برای تماشا و خدائیش نه تنها دیشب من چیزی ندیدم جز لودگی از نوع سَبُک ، بلکه دعوت کنندگان هم اذعان داشتند که برنامه ی دیشب خندوانه ، بجز مهمان برنامه که آقای عرفانی باشد ( که آنهم بوی دیدی می داد !! ) نسبت به قسمت های قبلی چیزی نبود ... متاسفانه مهم نیست که در ایران چیزی در چنته داشته باشی ، همینکه راهی بدرون چنته ی تی وی باز بکنی نانت در روغن خواهد بود و یک عده تماشاچی همه چی پسند که برایت سوت بزنند و آنقدر کف بزنند که خودت در کفِ اینهمه احساسات مات و مبهوت بمانی !!

 

زندگی به انسان ها این فرصت را می دهد تا برای گند زدن دورخیز بکنند ، خیزبرداشتن دقیقا مقابل روش پیمودن راه بصورت قدم به قدم می باشد ، در روش قدم به قدم سرعت پائین بوده و حدود پیشرفت معلوم است ولی وقتی یکی خیز برمی دارد ؛ آنهم از نوع اشتیاق و طمع بالا ، نمی داند کجا فرود خواهد آمد و چه بسا کمی آن طرف تر فرود بیاید !!


برخی اوقات در بعضی مسایل نیاز می شود تا عده ای یک قدم بیایند جلوتر تا با بدوش گرفتن مسئولیت ، گره گشا بوده و بنوعی راهبر باشند ... در این قبیل موارد افرادی که علاقه به دورخیز دارند زود کاندید می شوند ، بهرحال موقعیتی دست داده که می توانند راه صدساله را یک شبه بروند ولی غالبا در کوتاه مدت گَند می زنند ، هم به پستی که دارند و هم به سابقه شان و هم ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرد میانسال یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 16:16 http://www.ansd.blogsky.com

سلام
با هم هم عقیده ایم منم با لوده بازی و خنده به زور قلقلک و شادی ظاهری مشکل دارم...

نادیا یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 16:22

سلام دوست عزیز
راستش تی وی خیلی وقته به گند کشیده. و ایضا خیلی جاها دیگه... خخخخخ

جیمبو سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:32

دادو در این دوران خندوانه بیننده خود را پیدا کرده و اگه شما خوشت نیومد اصلا مهم نیست

منهم نخواستم درآمدشان را قطع کنند !!

شاید در تمام دنیا روش جمع کردن مخاطب پرسیدن یک سوال در حد ابتدایی ( ابتدایی اینترنتی ! ) و گذاشتن مبلغ 500هزارتومان جائزه باشد، آن وقت هر کس با خودش می گوید من اگر ضرر بکنم 15تومان ضرر میکنم و اگر برنده شدم 500هزارتومان ، معامله ی جانانه ای است !!! با یک میلیون اس ام اس برای هر برنامه !!

ت چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 09:10

جیمبو کارتون که بودی مهربون تر بودی، خندوانه تو رو دعوایی کرده

دعوا کدومه !؟ گفتمان جهان سومی با کلاشینکوف صورت می گیرد این نهایت آشتی فکری است !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد