یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دیدنی و خواندنی ...

 
http://s3.picofile.com/file/8202159984/IMG_20150724_210603.jpg
 
 دیروز عصر رفته بودم قدم زنی ، از یک جایی رد می شدم و چشمم به این کلاه ایمنی افتاد که با زنجیر به نرده ها قفل شده بود ، به چند مورد که می توانست اتفاق بیافتد فکر کردم ولی جوابی نبود ... بالاخره با خودم گفتم : " احتمالا طرف آن را اینجا بسته است که برای فردایی که می آید جایش رزرو مانده باشد !! " 
بعد هوس کردم یک عکسی بگیرم تا ببرم در برخی برنامه بگذارم که منهم عکس گرفته ام !! چند قدم پائین تر از من یک عده توریست داشتند می آمدند ، تازه از ماشین پیاده شده بودند و پلاک شان داد می زد مهمان هستند !! بعداز اینکه من رد شدم ، دیدم ایستاده اند و دارند کلاه را بررسی می کنند ، یکی دو تا هم آنها عکس گرفتند ، اگر فردا دیدید عکسی شبیه این در اینترنت می چرخد و زیرش نوشته " فقط در ایران !! " یادتان باشد جرقه اش از ما بود !!

یک خیابان بالاتر آن را به یکی نشان دادم و بلافاصله گفت : " اینکه ساختمان ... است !! " خیلی تعجب کردم و گفتم : " از کجا متوجه شدی ؟ " گفت :  " یک ساختمان هست که دو ردیف پائین سنگ کار شده و ردیف های بالایش از این تراورتن های عریض است !!! "

 یک عالمه ای کی یوسان اطرافمان ریخته و خبر نداریم !!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد