یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

با گرما می سازیم ...

 

هیچ خبر تازه ای نیست ، هوا گرم است و طاقت ها فرسوده . بعد از ظهرها از قیافه ها خستگی و بی حالی می بارد ... تهویه های مطبوع سالهاست که صاحب ندارد و تا بیایند هواسازها را راه بیاندازند برای سرمایش شهریور می رسد و تنظیم برای گرمایش از بهمن ماه می گذرد ... خیلی سخت است که داشته باشی و دیده باشی و حالا مستاصل مانده باشی ...

روزگار حرافی ها براه است ولی در حوصله کتابت نمی آید ...

امروز کوه را بیخیال شدم ، باد می وزد شدید و هنوز تکه هایی از سرماخوردگی را با خودم دارم ، بیخوابی هم که هست ،شاید کمی بخوابم !!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
GRBL یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 23:37

من نمی دانستم هوا هم روزه میگیرد....
افطار که میکند بادش می تازد تا سحر....
کاش باد می دانست، غوغای شب تا سحر نای وزیدن طول روز را از او می گیرد ...

شاید روزه ی هوا هم این باشد که نفس اش را نگه بدارد !!

همسفر دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:50

سلام
من که بی صبرانه منتظر تعطیلات 3روزه هستم بلکه بتونم کمی استراحت بکنم
تبریز و این گرما ....

سلام
ایشالا مسافرت تشریف می برید ؟

همسفر دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:01

نخیر شوهرجان در سنگر خدمت رسانی خواهند بود
ما مث شما خوش شانس نیستیم که !

یعنی شوهرجان در سنگر خدمت رسانی باشند تا شما در تعطیلات بتوانید کمی استراحت بکنید !!؟
من که فعلا برنامه ی ددری ندارم ؛ البته برای لذت بردن از این چند روز خیلی کارها بلد هستم
عصر بهمراه شوهرجان بروید قره کهریز ( شبستر ) کمی میوه بخرید ، پاهایتان را بگذارید توی آب خنک شود ، میوه ها را بخورید و برگردید خانه !! می بینید که شانس شما برای لذت بردن بیشتر است

همسفر سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 12:37

دادو خان روزه بدجور اثر کرده ها !
شوهر جان سنگر خدمتن که نمیشه بریم مسافرت اونم 12-24

شوهرجان در سنگر هستند ، شما به استراحتتان برسید ، سه روز تعطیل هم مضاف بر اینها ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد