یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روی خط اخبار ...


بهترین خبر که بتواند در تیتر پست قرار بگیرد ، پیروزی تیم های فوتبال تبریز مقابل تیم های پایتخت بود ، تراکتور در تهران استقلال را رسما شخم زد !! (4 - 1 ) و در تبریز گسترش فولاد پا روی سر پیروزی گذاشت و خودش را از مهلکه سقوط رها کرد !! ( 2 - 1 )

  

دیروز عصر یکی از مدیران را در حال رفتن از کارخانه دیدم و دلیل اش را پرسیدم !! ( این علامت تعجب  بی دلیل نیست ها ... ) ؛ گفت : " می روم بازی تراکتور با استقلال را ببینم !! " گفتم : " خجالت نمی کشی توی جیبت ات فیش حقوقی ماشین سازی را گذاشته ای و آن وقت طرف تراکتورسازی هستی ؟ " گفت : " من بخاطر این که تیم تبریز هست می روم " گفتم : " آخه تیم تبریز چه ربطی به ارومیه دارد !!؟ "


یکی از بزرگان ایتالیا گقته بود : " بهترین زمان حمله به ایتالیا زمان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری است ، چون ملت همه چیز را رها می کنند و حواسشان به مسابقات است !! " دیروز باید می رفتم کارکگاه دوستم برای لیزربازی !! قسمتی از راه را پیاده رفتم و دیدم در تمام مغازه ها مردم با دهان باز پیگیر بازی هستند !! زمان گل چهارم یک راننده تاکسی چنان فریادی کشید که مردم فکر کردند کسی زیر ماشین رفته است !!!


دو راه برای نشان دادن اینکه ورزشی را دوست داری وجود دارد ؛ بصورت مثبت فعالیت بکنی (!) ، بصورت منفی نظر بدهی (!!)


===


اینهم تبلیغ پوستر دوی کوهستان ؛ قبلا دیده بودم ولی چون یکی از دوستان وبلاگی از راه دور آن را برایم ارسال کرده بود ،گفتم در اینجا بازنشرش بکنم ، حداقل از دو ناحیه تعصب اش به منهم می رسد !!


http://s3.picofile.com/file/8187900842/811704129_24367.jpg


===


این تصویر را هم یکی از دوستان از طریق دنیای مجازی برایم فرستاده بود ، آدم توی حیاطش اینهمه گل خوشگل داشته باشد حتما در اخلاقش هم تاثیر می گذارد ...


http://s6.picofile.com/file/8187900876/730411888_85868.jpg


===


برخی ها ول کن نیستند و دارند از باقیمانده ی دلخوشی های سال قبل سوءاستفاده می کنند ، این تصویر دوست من است که شال و کلاه کرده و اسکی هایش را به دوش گرفته تا برود در برف های مانده در قسمت های شمالی قله های سهند ، وسط اردیبهشت ، عشق و حال زمستانی بکند !!!


فرق اسکی رو با اسکی باز در همین مسایل جزئیه !!!


http://s3.picofile.com/file/8187900934/image_ec15c31d24c517f2c24cefbe6a029a3ec72371d5816221195c46a3a82dfc606b_V.jpg


===


و بالاخره شام پرکالری دیشب !!


http://s3.picofile.com/file/8187900976/IMG_20150510_213438.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد