یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

عصاره ی فوتبال ...


دیشب حوالی ساعت 23 بود که عزم خواب کردم ، چراغ اتاق را که خاموش کردم ناگهان موبایلم زنگ خورد و با قیافه ی درهم رفته رفتم طرف گوشی ام ...

 

 

یکی از دوستانم پشت خط بود و بعد از خوش و بش کردن از من پرسید که چکار می کنم و جواب منهم که معلوم ؛ آدم عاقل این وقت شب چکار می کند !؟ می خواستم بخوابم ... بعد از من خواست که بروم تی وی را روشن بکنم که بارسلون با بایرن بازی می کند ...


خبر داشتم که بازی دارند ولی دوستتر داشتم که بروم بخوابم ، نتیجه ی بازی بارسلون در فردای روز کاری من تاثیری نداشت ولی خواب خیلی تاثیر داشت !!! برای اینکه لطف خبررسانی دوستم را ضایع نکرده باشم رفتم سراغ تی وی ... تازه داشتند آماده می شدند برای بازی و بهمراه داور و یک خیل عظیم از تماشاگران حاضر در ورزشگاه رفتیم که داشته باشیم بازی بین دو تیم را ...


یک ربع اول را سرپا نگاه کردم که برگردم بخوابم ، ولی حیف بود که دست خالی برگردم برای همین، همانجا جلوی تی وی دراز به دراز به تماشا بودم تا اینکه نیمه بازی رسید و دست خالی رفتیم به رختکن !! صدای فردوسی پور روی اعصابم بود و چکار می توان کرد که نوش گفته اند و نیش !؟!؟ تیم محبوبم را گزارشگری که خوشم نمی آمد داشت گزارش می کرد ، البته صدا را آنقدر پائین آورده بودم که صدایش را نشنوم !!


چارک آخر بازی ورق بایرن برگشت و بارسلون افتاد روی کورس گل زنی ، دو گل زیبا از لیونل مِسی و یکی هم از نِمار که دیشب خیلی بداخلاق و عصبی تشریف داشت ، بدنش هم که روزنامه ی دیواری محله شان شده بود و از پسگردن تا قوزک پایش را داده بود بچه ها نقاشی بکنند !!!


دقایق آخر مزد بیداری ام را گرفتم ... ساعت شده بود 1/20 دقیقه بامداد !!


صبح در کارگاه حرف از بازی بود و خیلی ها تا نیمه را دیده بودند و برخی ها هم که صبح از رادیم نتیجه را شنیده بودند ، کم هم نبودند کسانی که مثل من تا دقیقه ی آخر پای  بازی بودند ؛ بایرن هم خوب بازی کرد ولی دست خالی ماند ؛ گاهی یک بازی خوب در طول سال دیدن بهتر از هر شب پای تی وی بودن است ، 90 دقیقه ای که به تمام لیگ پرطمطراق و توخالی ما می گفت : " بزن چنار !! "


صحبتی هم از بدن تمام نقاشی برخی شد ؛ بعد از اینکه همه را به انواعی از صفات متبرک کردند ناچار شدم طرف آنها را بگیرم و گفتم : " جوان 20 ساله وقتی اینهمه پول بدهند دست اش قاتی می کند دیگر ، همه که ظرفیت ندارند و توی خانواده ی خوب بزرگ نشده اند !! خیلی از فوتبالیست های ما اینهمه پول داشته باشند شاخ می گذارند روی سرشان !!! "

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 21:21 http://meghan.blogsky.com

تنها بازی ای که من یه جور ناجوری هستم موقع تماشاش و کاملاً منافق عمل می کنم همین بازی بارسا و بایرنه :|
هر دو رو عجیب دوست دارم و سخته ببینم این یکی به اون یکی خیلی گل میزنه

من ناخودآگاه طرف بارسلون هستم !!

مگهان پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 16:15 http://meghan.blogsky.com

من منطقم میگه بارسا و اون مگهان بی منطق درونم میگه بایرن تیم تره !
:|

حق با هردوتونه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد