یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ورونیکا !!

 

چند روز پیش باران آمده بود و شهر را شسته بود و من یک عکسی گرفته بودم از رودخانه ی وسط شهر و زیرش نوشته بودم ؛ تنها رودخانه ی قابل کشتیرانی در شمالغرب !!

 

 ( البته منظورم کشتی های کاغذی و مقوایی بود !! )

 

http://s6.picofile.com/file/8180514000/IMG_20150330_191107_1_.jpg 

 

امروز داشتم از همانجا رد می شدم و دیدم رودخانه در شکل اصلی خودش است و یک عکس گذری دیگر گرفتم تا اگر احیانا سهوا ... کسی نابلد بوده و باور کرده بداند حقه ی شهردار ما به لطف باران می گیرد والا در حالت عادی این وضعیت است

 

http://s6.picofile.com/file/8180514034/IMG_20150403_150202.jpg

 

نظرات 5 + ارسال نظر
همطاف یلنیز شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 08:11 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
این بوده پس
خوو مشهد هم از این کانال ها شما بخونید (رودخانه فصلی) یه چند تایی دارد. منتهی شهرداری آنچنان عمیق کارکرده که تمام این 15 سالی که در جوار یکیش بودم ( خیام ) پرآبی اش را ندیده بوده بیدم. البته بارش شمالغرب کجا و رگبارهای شمالشرق کجا

khatere hastam شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:20

سفری یکهویی برایمان پیش اومد و از تبریز شما گذری عبور کردیم خیلی یادتون بودم ابر بود و سرد...
امید که رودهایتان هماره پرآب و دلهاتان همیشه شاد

شانس داشتیم یهویی می دیدمتان و ...

... یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 08:27

سلام
خوبید؟
اسم ورونیکا از کجا اومده؟
در شهر ما به لطف باران هم چنین رودخانه ای به وجود نمیاد.چون عمق مسیل خیلی زیاده.. یادمه یکبار یک خودروی سواری با سرعت بالا افتاده بود توی این کانال.

سلام
چقدر خوب که شما به عنوان پست اشاره فرمودید ... البته اگر کمی کنکاش می کردید بهترتر بود ، شاید به جوابی متناسب می رسیدید ، با اجازه شما توضیح را بعدا م ینویسم ، بروید بسرچید ببینید چیزی پیدا می کنید !!

... یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 12:49

سلام مجدد
راستش من قبلا کتابی از پایولو کویلو را خوندم که این نام توش بود.ولی الان رفتم و یه گشتی زدم دیدم تنها چیزی که مرتبط با این پست هست همون ورونیکای عکاس اهل چک بوده.خب شاید خواستید عکاسی هنرمندانه تون را به رخ بکشید و شاید ورونیکا که نام یک گل هست را به بهار ربط دادید و شاید اگر کلمات ورونیکا را جابجا کنیم بشه "یک وارون"..که تضاد عکسها را گواهی میده.

سلام
از قرار معلوم هنوز اینترنت آنقدر که باید توانایی ندارد و فقط با درج تعداد یافته ها (!!) مثل برخی ها فقط دارایی اش را به رخ می کشد !!!

البته به حدسیات جالبی رسیده اید ...

نام ورونیکا در کتاب پائولو کوئیلو هم اتفاقی نیود " ورونیکا می خواهد بمیرد " !!! گاه یک نام با محتوا نقش اش را بیشتر از صفحات کتاب بازی می کند .

ورونیکا ریشه ی لاتینی دارد و معنای ریشه ی پنجم آن ( !!!!! ) چهره ی حقیقی است و با چهره ی واقعی شخص که در دسترس عموم است فرق دارد !! در اساطیر یونان قدیم نام کسی بوده که دارای دو چهره بوده !!

بکار بردن آن اسم برای پست بخاطر این بود که با دو تصویر از یک جا کار داشتم و چهره ی پرآب روی چهره ی واقعی و بی آب را پوشانده بود...

khatere hastam یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 14:35

زندگی دو گانه ورونیکا چیزی بود که من از سرچ نام ورونیکا پیدا کردم که نام فیلم فرانسوی می باشد

آن را هم دیده ام ...
در کامنت قبلی کمی توضیح دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد