یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

عکس ددری ...

 

چند تا عکس سر راهی گرفتم ، که بیشتر طعم در طول عبور می دهند ، مثلا خواب بودم و یکهویی بیدار شدم و نگاه کردم دیدم پل دختر را داریم رد می شویم و دست بردم موبایل را درآوردم و یک عکس گرفتم در حال حرکت و با سرعت شاید بالای 100 تا !!!

 

 

 

 شام را در کرمانشاه خوردیم و از دور قدمی اطراف طاق بستان زدیم که محوطه اش بسته بود ... صبح علی الطلوع رفتم و از دور عکسی با نوکیا گرفتم ، یکی هم بود که موبایلش هی زور می زد و دلم بحالش سوخت و یکی هم برای او بلوتوث کردم و شاهد رویش شاخ هایش بودم !!

 

مردم در انکار نادانسته هایشان محشر هستند ، عکس را که دید پرسید : " دوربین اش چند مگ است !؟ " گفتم : " 41 " گفت : " گفت امکان ندارد ... " گفتم : " فعلا که ممکن است و توی دست من است !! " گفت : " چیه مگه !؟ " گفتم : " نشان نمی دهم تا یاد بگیری قبل از انکار تحقیق کنی نه بعد از انکار !! "

ما خوبی هم بکنیم می زنیم دهان طرف را پر خون می کنیم ... 

 

 

 

 جاده خرم آباد به اندیمشک

 

ر

 

 

 

 شهر شوش

نظرات 5 + ارسال نظر
khatere hastam چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:07

به به
از بروجرد هم رد شدید آیا؟

بله ...
برگشتنی شام در بروجرد بودیم و یادتان کردیم ...

khatere hastam چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:13

ممنون امیدوارم عکس هم گرفته باشید شام هم نوش جونتون...

ما ناهار را در رستوران بروجردی ها خوردیم ، حدفاصل خوزستان و لرستان ...
یک شام هم که خود بروجرد بودیم و روی هم رفته عکس همان یک فقره پل بود از لرستان !!

khatere hastam چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:31

چه بد.. اما خب همینکه از بروجرد عبور کردید و یادی هم از بنده کردید خودش خوبه
همیشه به سفر و گشت و گذار.. تهران هم تشریف بیارید

تهران از کدام طرف می رود !؟

همسفر چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:14

اعععع .... مسافرت بودین و ما خبر نداشتیم !

khatere hastam چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:33

راه تهران هم از این طرفه هم از آن طرف بستگی به شما داره کدوم طرف برید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد