یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بهانه

 

من هر وقت می خواهم بروم روی ترازوم ، یک چیزی دستم می گیرم ، مثلا لیوان چایی یا حوله و ... تا اگر وزنی که می خوانم زیاده از انتظار باشد بیاندازم گردن آن ، مثلا امروز رفتم رو ترازو و دیدم شده ام 94 !!!

 

 

نگاه کردم و دیدم تنها چیز اضافی عینکی است که روی چشمام قرار دارد ... 

 

یعنی عینک و اینهمه وزن !!؟؟

 

===

 

هر روز چند تایی عکس کانادایی می بینم و رفیق جان خیلی حواس اش به من است و سیاه و سفید می فرستد یعنی اینها رنگ داشته باشند ، طوطی بی طوطی !!

 

برای گذاشتن در اینجا باید اجازه نصب بگیرم !!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 10:25 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
این رفیق جان! یخده مشکوکند ها... به نظرم قصد پلید تشویق شما به مهاجرت و غربت نشینی را در سر می پرورانند

سلام
انصافا در میان دوستان برای خودشان نامبر وانی تشریف دارند ما را به تهدید هم نمی توانند ببرند ، اینجا ستونی روی گرده های ماست که زمین گذاشتنی نیست

khatere hastam جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 13:50

بر عکس من که وقتی بر سر ترازو میرم کوچکترین شیئ اضافی رو با خودم نمیبرم که نکنه نیم گرم اضافه نشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد